Szukaj

Auto-Gaz Sławomir Piekarz

Informację kontaktowe
Adres: Łęczyńska 56b, Lublin
Województwo: lubelskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 38 ocen ocen
Jakość montażu
4,8
Kultura obsługi
4,7
Poziom cenowy
4,6
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
36 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
35 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
37 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
37 opinii
Dobrze
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (38)

5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 3d 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje równo, bez skoków i szarpnięć. Do tego spalanie stosunkowo niskie - zaledwie ok 8% więcej tego co na benzynie co znacząco przekłada się na koszty jazdy. Jak na razie po 20 tys. km i pierwszym przeglądzie wszystko jest idealne. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Chevrolet Aveo T300
Hatchback 5d 1.2 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Auto zagazowane po roku od zakupu BRC SQ 24, do dziś zrobiłem na gazie już ponad 30 tys.km. Jestem po 2 przeglądzie, jedyne co było do tej pory robione to wymiana filtrów, no i kontrolna regulacja na samym początku. Jak na razie zero kosztów związanych z instalacją, żadnych problemów. Koszt montażu już się dawno zwrócił.
5,0
Ford Fusion
Mikrovan 1.4 Duratec 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 88 tys. km
użytkowana przez: 128 tys. km
Fajny silnik, niewielkiej pojemności w pełni nadający się do lpg. Instalacja brc sequent 32, przejeździłem na niej już 5 lat i złego słowa powiedzieć nie mogę. Spalanie na dobrym poziomie, jeździ się płynnie zarówno jak i na pb tak i na lpg. Można śmiało gazować.
5,0
Toyota Corolla IX (E12)
Hatchback 1.4 i 16V 97KM 71kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Przejechałem na gazie ponad 60 tys km, instalacja (BRC SEQUENT) montowana 3 lata temu, jak na razie nie stworzyła żadnych problemów, więc jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. Spalanie od dłuższego czasu utrzymuje się na podobnym poziomie i nie przekracza 10% więcej tego co na benzynie.
5,0
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 148 tys. km
Ogólnie decyzji o założeniu instalacji nie żałuję, spalanie lpg około 8-9l/100km. Koszty dawno się zwróciły, silnik + Brc współpracuje na dobrym poziomie. Pamiętam jedynie o serwisie, jestem zadowolony!
5,0
Renault Thalia I
Sedan 1.6 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
1.6 + BRC SQ 32 to połączenie bardzo dobre. Silnik równo pracuje, nie mam z nim żadnych problemów, z instalacją także. Spalanie na poziomie około 7-8l.
5,0
Peugeot 206
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jeździ się na tej instalacji bezproblemowo. Zamontowana z głową, ładnie przełącza się na gaz. Nic złego się nie dzieje. Silnik pracuje równo, spalanie w normie.
5,0
Volkswagen Bora
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC P&D była montowana w moim VW tak ze 3 lata temu, i dopiero po przejechaniu ok 50 tys.km mogę śmiało napisać, że wybór był dobry, a z instalacją nic się nie dzieje złego. Wtryski są ok, silnik pracuje cicho, spalanie bardzo zadowalające.
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak na razie wszystko jest bezproblemowe. Przy BRC przeglądy są co 15 tys. km a nie co 10 więc to jest dodatkowe parę złotych oszczędności. Silnik pracuje normalnie tak jak wcześniej na benzynie. Montaż i regulacja udane, obyło się bez żadnych poprawek. Jak na razie OK!
5,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 37 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Jestem zadowolony z brc sq 32 w moim aucie. Silnik równo pracuje, nie ma spadków mocy. Ładne, niskie spalanie lpg.