Szukaj

Auto-Gaz Sławomir Piekarz

Informację kontaktowe
Adres: Łęczyńska 56b, Lublin
Województwo: lubelskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 38 ocen ocen
Jakość montażu
4,8
Kultura obsługi
4,7
Poziom cenowy
4,6
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
36 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
35 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
37 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
37 opinii
Dobrze
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (38)

5,0
Suzuki Swift V
Hatchback 3d 1.2 VVT 94KM 69kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Zakładana instalacja Zavoli Bora. Nie odczuwam różnicy w pracy silnika przy LPG. Silnik pracuje równo, odpala bez problemu, nawet przy mrozie. Nie zauważyłem żadnych spadków mocy, auto prowadzi się bez problemu, dobrze zbiera się do wyprzedzania, nawet na większych obrotach wszystko jest ok.
5,0
Mercedes Klasa A W169
Coupe 1.5 160 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 81 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
160 to fajny silnik zarówno do obsługi lpg jak i spalania na pb. Po mieście jeździ się bardzo ekonomicznie, instalacja założona lpg to Kit Alba od Brc. Spisuje się elegancko, jedyne co pamiętam to serwis i wymiana filtrów. Spalanie lpg na poziomie około 9l/100km.
5,0
Fiat 500 II
Hatchback 3d 1.4 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Fajne, przyjemne autko do codziennej jazdy po mieście. Instalacja lpg Brc Kit Alba spisuje się bez zarzutu. Zrobiłem na niej około 56tys km i jestem zadowolony. Jedyne o czym pamiętam to serwis, silnik dynamiczny.
5,0
Seat Leon III
Hatchback 1.2 TSI 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zachowuje się tak samo na gazie jak na benzynie. Nie zauważyłem jakiegoś spadku mocy, wyprzedzam normalnie, auto dobrze się zbiera jeśli chodzi o ruszanie, dynamiczne pokonywanie krótkich odcinków. Spalanie w normie. Zamontowana instalacja Zavoli Bora Light
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik dobrze dogaduje się z instalacją. Pod maską mam instalkę Zavoli od jakiś 2 lat, w ciągu 2 lat zrobiłem jakieś 55 tys. km. U gazownika tylko na przeglądy. Filtry wymieniam co 10 tys tak dla pewności. Jak na razie wszystko działa idealnie.
5,0
Opel Astra J
Hatchback 5d 1.4 87KM 64kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Oszczędności na lpg już pojawiają się w portfelu. Instalacja zamontowana Brc Kit Alba, spisuje się dobrze, nie mam z nią problemów. Fajnie spisuje się na dłuższych trasach!
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Montaż gazu do tego silnika to był strzał w 10. Instalacja BRC SQ 32 pracuje bez najmniejszych zastrzeżeń. Silnik pracuje równo, nie traci na mocy. Nie ma szarpania na zimnym silniku, szybko przełącza się na gaz. Nie wraca na Pb nawet przy dociśniętym gazie i zwiększonych obrotach. Generalnie dobra regulacja ustawień
5,0
Skoda Fabia I
Sedan 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Spory silnik jak na tą Skodą, ale z gazem współpracuje bardzo dobrze. Założone BRC SQ 24 na początku 2015r, jak na razie żadnych niespodzianek. Spalanie zadziwiająco niskie. Jedyne wizyty w serwisie to na przegląd i wymianę filtrów.
5,0
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 92 tys. km
Auto pracuje na lpg dobrze, nie mam z nim problemów. Instalacja zamontowana Brc Sequent 32 + lubryfikacja. Trochę już km na lpg przejechałem, fajnie się spisuje, silnik pracuje płynnie i równo.
5,0
Audi A6 C6
Avant 2.4 V6 24V 177KM 130kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Auto na gazie pracuje bardzo dobrze. Instalacja zakładana była przy 220 tys.km. Wcześniej zrobiłem silnik i ukł. zapłonowy. Od montażu trochę bardziej dbam o auto ale nie spotkała mnie żadna niespodzianka. Spalanie w normie, równa praca silnika, nic tylko jeździć taniej.