Szukaj

Auto-Gaz Serwis. Dariusz Stadnicki

Informację kontaktowe
Adres: Aleja Spółdzielczości Pracy 36, Lublin
Województwo: lubelskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 28 ocen ocen
Jakość montażu
5,0
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,7
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
27 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
27 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
27 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
27 opinii
Dobrze
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (28)

5,0
Chevrolet Aveo T300
Hatchback 5d 1.2 86KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Jazda bezproblemowa a co najważniejsze tania. Instalacja BRC jak na razie sprawuje się bez zarzutu. Jazda głównie po mieście, spalanie w ok 15% więcej niż na benzynie, w zimie wychodziło ok 20% więcej. Jak na razie silnik pracuje równo, bez szarpania.
5,0
Alfa Romeo 156 II
Sedan 2.5 i V6 24V 192KM 141kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Zamontowane BRC Sequent. Instalacja przejechała już ponad 30 tys km i jak na razie jedyne co robiłem to filtry. Raz byłem na regulacji przy okazji filtrów ale okazało się że wszystko działa jak należy i nie trzeba nic zmieniać. Silnik chodzi dość cicho, nie ma szarpnięć, na gaz przechodzi płynnie. Generalnie współpracuje bardzo dobrze
5,0
Audi Q7 I
SUV 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Miałem wiele obaw przy instalacji gazu do tego auta, ale po przejechaniu kilku tys km obawy się rozwiały. Instalacja BRC dobrze zestrojona i wyregulowana, praktycznie nie odczuwam spadków mocy, nie ma żadnego szarpania, zrywania nawet przy gwałtownym przyspieszaniu
5,0
Audi A4 B6
Avant 3.0 V6 220KM 162kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Z mocnej jednostki nie uciekła moc. Dobrze zamontowana i wyregulowana instalacja jak na razie nie sprawia żadnych problemów. Silnik pracuje równo spalania niewiele ponad 10 do 15 % większe niż na Pb. Warto poszukać dobrego warsztatu, a radość z jazdy pozostanie.
5,0
Renault Clio II
Hatchback 1.2 60KM 44kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 300 tys. km
użytkowana przez: 400 tys. km
Już 3 rok jeżdżę na tej instalacji i jak do tej pory nie ma z nią żadnych problemów. Dobrze wyregulowana, na wymianę filtrów jeżdżę raz na półtora roku (mniej więcej co 15 tys.). Spalanie w mieście mieści się do max 7-8 l.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 800 tys. km
użytkowana przez: 500 tys. km
Silnik pracuje poprawnie, bez spadków mocy. Jazda po mieście spalanie gazu o 15% większe niż Pb, w trasie niewiele ponad 10%, także różnice są naprawdę niewielkie
3,8
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.6 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST JUNIOR
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
instalacja pracuje dobrze, regulacja pozostawia wiele do życzenia... na takie spalanie spodziewałem się lepszego efektu... gaz aż śmierdzi a samochód nie jedzie... ale jak usłyszałem: zdaje mi się...
5,0
Nissan Almera I
Hatchback 1.6 SR,SLX 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
sugerowano do tego silnika instalacjê 2 gen, ale ze wzglêdu na du¿e przebiegi i wrodzon± niechêæ do ma³o wyrafinowanych rozwi±zañ technicznych wybra³em 4 gen i jestem zadowolony na 1000% :) spalanie w trasie 7-7,5 l/100 km lpg, miasto 8-8,5. ¿adnych uci±¿liwo¶ci ze strony...