Szukaj

Auto-Gaz Serwis. Dariusz Stadnicki

Informację kontaktowe
Adres: Aleja Spółdzielczości Pracy 36, Lublin
Województwo: lubelskie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 28 ocen ocen
Jakość montażu
5,0
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,7
Polecany warsztat
4,8
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
27 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
27 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
27 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
27 opinii
Dobrze
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (28)

5,0
Renault Clio IV
Hatchback 5d 1.2 16V 73KM 54kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja (BRC SQ 32) zakładana była zaledwie 3 m-ce temu, ale zrobiłem już na niej blisko 5 tys km. Sprawdzona w różnych warunkach i na różnych drogach. Z moich obserwacji silnik pracuje równo, praktycznie tak samo jak na benzynie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
5,0
Audi A3 8P
Hatchback 3d 1.6 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jedna z lepszych jednostek w Audi jeśli chodzi o montaż LPG. Ja w swojej założyłem jakieś 2 lata temu BRC SQ 24. Nie ma żadnych problemów, jedyne wizyty w serwisie to przegląd i podbicie książeczki. Wymieniane jedynie elementy eksploatacyjne, nic więcej. Strojenie odbyło się raz po wyjeździe od montażysty, a od tej pory wszystko idealnie.
5,0
Volvo S40 I
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja BRC montowana przy solidnym przebiegu 250 tys.km, a przynajmniej tyle było na liczniku w chwili zakupu. Założona po gruntownych naprawach. Przejechałem na niej już grubo ponad 100 tys.km i jak na razie zero problemów. Silnik dalej pracuje równo i o to chodzi.Tylko należy pamiętać o sprawdzaniu luzów co jakiś czas, wymianie filtrów itp
5,0
Audi A6 C5
Sedan 2.4 V6 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 104 tys. km
2.4 moim zdaniem jest jednym z lepszych silników audi do lpg. Zakładałem do niego Sequent Albę od Brc, spisuje się bez zarzutu. Zrobiłem na lpg 104 tys km bez żadnych problemów. Jedyne co pamiętać to serwis.
5,0
Fiat Brava
Hatchback 5d 1.2 16V 80 82KM 60kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 185 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Założona instalacja to KIT ALBA od BRC. Szukałem czegoś budżetowego, a zarazem dobrej jakości. Jak na razie zrobiłem prawie 30 tys.km i wszystko pracuje idealnie. Szybko przechodzi na gaz, silnik równo pracuje - nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
homologacja: P.H.U. CAR-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 254 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Jazda jak na benzynie nie ma różnicy
5,0
Chevrolet Aveo T300
Hatchback 5d 1.2 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik może nie jest specjalnie paliwożerny, ale postanowiłem zamontować w nim gaz. Decyzja trafiona, instalacja BRC 24 dobrze współpracuje z silnikiem, spalanie jest lekko wyższe niż na benzynie, za to koszty jazdy duuużo niższe.
5,0
Opel Meriva I
Minivan 1.6 ECOTEC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 119 tys. km
Spalanie bardzo dobre, około 8-9l lpg. Instalacja sq 24 od BRC, z moim 1.6 współpracuje dobrze. Wysoka kultura pracy, brak mankamentów. Należy pamiętać o serwisie i pojeździ się sporo.
5,0
Ford Focus III
Kombi 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Zamontowana instalacja to BRC SQ 32. Montaż odbył się na wiosnę, a po pół roku przyszedł czas na podsumowanie. Silnik pracuje poprawnie, spalanie jest w normie ok 20% więcej niż Pb, nic nie szarpie. Żadnych niepokojących oznak, wszystko zostało na starcie dobrze ustawione i nie żadnych problemów.
5,0
Skoda Fabia II
Hatchback Facelifting 1.4 TSI 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 97 tys. km
1.4 TSI bardzo ładnie współpracuje z lpg, ja zamontowałem SDI 2.0 od brc i jestem bardzo zadowolony. Spalanie na dobrym poziome, oszczędności już pojawiają się na koncie.