Szukaj

AUTKOGAZ S.C. Dariusz Zieliński Roman Żaczkiewicz

Informację kontaktowe
Adres: Podleśna 38a, Warszawa
Województwo: mazowieckie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 30 ocen ocen
Jakość montażu
5,0
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
5,0
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
27 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
24 opinie
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
29 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
29 opinii
Dobrze
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (30)

5,0
Ford Galaxy II
Van 2.3 16V 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 bez żadnych usterek przejechała 120 tys.km. Następnie wymienione zostały uszczelki i membrany w reduktorze, koszt zestawu 56 zł z wysyłką. Ponowne strojenie i auto dalej działa jak należy. Spalanie w granicach 11l/100km w zależności od trasy - cykl mieszany. Jak na razie nie mam uwag, instalacja zarobiła na siebie kilka razy. Na pewno jedna z trwalszych...
5,0
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Założona instalacja BRC Sequent Alba. Silnik dobrze współpracuje z gazem, mam ją prawie dwa lata i serwis odwiedzałem jedynie na przeglądy. Spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od warunków. O mocy nie piszę, bo auto typowo miejskie. Zimą żadnych problemów z przechodzeniem na LPG. Ogólnie instalację oceniam pozytywnie, montaż zwrócił się po niecałym roku.
5,0
Seat Leon II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja 4 generacji, BRC SQ 32. Reduktor Genius MB, wtryskiwacze BRC w listwie. Instalacja była zakładana 2 lata temu. Jak na razie nabite ma 40 tys.km. Zrobione 2 przeglądy, trzeci się zbliża. Przez czas od montażu wszystko pracuje prawidłowo, spalanie na poziomie średnim ok 10l/100km, w zależności od warunków. Parę razy udało się zejść nawet poniżej 8,5l/100km. Jeśli...
5,0
Opel Corsa C
Hatchback 1.2 ECOTEC 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Zakładana przy sporym przebiegu 230 tys.km. Auto glownie na dojazdy do pracy, trasy ok 30 km. Przed montażem był generalny przegląd, wymienione świece, kable WN, rozrząd. Instalacja raczej budżetowa, ale sprawuje się bardzo dobrze. W użytkowaniu ponad rok, przeglądy jedynie gwarancyjne, żadnych niespodzianek.
5,0
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Spalanie w granicach 10l/100km w cyklu mieszanym. Przejście na LPG bez problemu, wkręcanie na wyższe obroty nie powoduje przelączenia na Pb. Instalacja BRC SQ 32, montaż w 2016r. przebieg 51 tys.km, zero problemów jesli chodzi o LPG. Także mogę polecić.
5,0
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja która została zamontowana to BRC Sq Alba, na wtryskach Alba. Do pracy instalacji nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko ładnie działa, dobrze i szybko się przełącza. Nawet w zimie przy niskich temperaturach czy podczas upałów w lecie. Nie wiem co więcej można napisać skoro wszystko jest ok.
5,0
Skoda Fabia II
Kombi 1.4 i 16V 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC Sequent Alba, montaż 2 lata temu. Instalacja sprawuje się dobrze. Nic nie było jeszcze wymieniane, poza filtrami. Spalanie ok10% większe niż na Pb. Jeśli miałbym jeszcze raz montować instalacje wybralbym tak samo.
5,0
Honda Civic VII
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 205 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto już dość leciwe, silnik ma przejechane ponad 200 tys.km, ale po zamontowaniu gazu (Zavoli Winner) pracuje dalej bez zarzutu. Nie ma problemu z odpalanie, przyspieszaniem, spadkiem obrotów. Jeżdżę zarówno po mieście jak i trasy i w każdej sytuacji, przy różnym prędkościach wszystko działa idealnie.
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Silnik działa bez zarzutu po zamontowaniu instalacji (KIT ALBA). Nie ma się do czego przyczepić. Chodzi czysto, nie wraca na Pb, szybko wchodzi na wyższe obroty, nie zamula. Spalanie w granicach 8-9l/100km. Instalacja mu zdecydowanie pasuje:)
5,0
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto dość leciwe jak na Mazdę, ale blacha ok i silnik w dobrym stanie. Nie chciałem nic drogiego. Gazownik doradził Zavoli Winner. Przejechałem na niej już blisko 20 tys.km. Zadnych usterek, nie ma checków. Wszystko pracuje dobrze. Spalanie w normie.