Szukaj

ALSA

Informację kontaktowe
Adres: Targowa 22, Siedlce
Województwo: mazowieckie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 9 ocen ocen
Jakość montażu
4,1
Kultura obsługi
3,8
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,0
Średnia ocena
4,2
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
8 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
6 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
7 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
5 opinii
Dobrze
2 opinie
Źle
2 opinie
Mapa

Oceny instalacji LPG (9)

4,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Samochód sprowadzony z instalacją LPG więc punkt "Właściciel Homologacji wg ITS" został wybrany losowo. W przypadku punktu "Jakość wykonanego montażu" sytuacja jest podobna aczkolwiek w dwóch poprzednich moich autach firma ALSA montowała i serwisowała instalacje w tym siłą rzeczy tylko serwisuje.
5,0
Chevrolet Epica
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: MAX AGIS
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 83 tys. km
Auto jeździ na gazie równie dobrze co na benzynie. Poprzednie auto również wzbogaciłem o instalację w tym samym warsztacie.
3,3
Fiat Stilo
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Do tej pory miałem o zakładzie dobre opinie i poleciłbym każdemu zakład montujący instalacje gazowe. Jednak przy ostatnim montażu zawiodłem się w 100%. Podzespoły nie dość, że były inne niż te umówione przed montażem to i w dodatku za słabe do parametrów auta. Chłopaki odwalili druciarstwo wycinając kawałek dolotu i izolując go taśmą. Wycieli mi rezonator w dolocie....
5,0
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
3,8
Lancia Kappa
Kombi 2.4 20V 175KM 129kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,8
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Oszczednosc na gazie w tym samochodzie przekroczyla cene auta. Polecam!!!
5,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jedyny koszt to dodatkowe 60zł podczas przeglądu, pozatym co 15-20 tys km filtr fazy lotnej i ciekłej, koszt kompletu 20zł. Regulacja luzów zaworowych również co 40 tys. Można zrobić samemu, u mechanika koszt około 50zł. Olej 5W50. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Prawie zero kosztów dodatkowych a masa oszczędności. Na gazie idzie 185
3,3
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Kilka warsztatów robiło doktorat ale bez większego efektu. Auto szarpie a w okolicy 3500 obr. ma "dziurę". Za kilka dni wymieniam centralę na Stag 300 Plus z wiarą, że męka się zkończy.
5,0
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: L.T.A. POLONIA, IMPORT-EKSPORT MONIKA WOJTAŁA
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
spala tyle gazu ile benzyny, nie odczuwam spadku mocy, sam się przełącza, a jak zabraknie gazu (zdarzyło się mimo że rezerwa ostrzegała) bez problemu przeskakuje na benzynę. Montaż i regulacja pewnie też ma znaczenie, więc pochwalę firmę AUTOGAZ w Siedlcach na Kolejowej( o dobrych warsztatach trzeba pisać-wizyta w Piasecznie na Wśniowej to była katastrofa w chyba siedmiu...