AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń instalację LPG
Warsztat LPG
Warsztat LPG
ALSA
Informację kontaktowe
Telefon:
(25) 632 50 72, 0602 39 58 84
Adres:
Targowa 22, Siedlce
Województwo:
mazowieckie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie
9 ocen
ocen
Jakość montażu
4,1
Kultura obsługi
3,8
Poziom cenowy
4,8
Polecany warsztat
4,0
Średnia ocena
4,2
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
8 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
6 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
7 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
5 opinii
Dobrze
2 opinie
Źle
2 opinie
Pokaż na mapie
Oceny instalacji LPG (9)
4,5
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
homologacja:
LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja:
BRC Sequent P&D
przebieg:
120 tys. km
użytkowana przez:
62 tys. km
Samochód sprowadzony z instalacją LPG więc punkt "Właściciel Homologacji wg ITS" został wybrany losowo. W przypadku punktu "Jakość wykonanego montażu" sytuacja jest podobna aczkolwiek w dwóch poprzednich moich autach firma ALSA montowała i serwisowała instalacje w tym siłą rzeczy tylko serwisuje.
5,0
Chevrolet Epica
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
homologacja:
AC Spółka Akcyjna
instalacja:
MAX AGIS
przebieg:
12 tys. km
użytkowana przez:
83 tys. km
Auto jeździ na gazie równie dobrze co na benzynie. Poprzednie auto również wzbogaciłem o instalację w tym samym warsztacie.
3,3
Fiat Stilo
Hatchback 1.8 16V 133KM 98kW
homologacja:
P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja:
AC STAG 4PLUS
przebieg:
120 tys. km
użytkowana przez:
0 tys. km
Do tej pory miałem o zakładzie dobre opinie i poleciłbym każdemu zakład montujący instalacje gazowe. Jednak przy ostatnim montażu zawiodłem się w 100%. Podzespoły nie dość, że były inne niż te umówione przed montażem to i w dodatku za słabe do parametrów auta. Chłopaki odwalili druciarstwo wycinając kawałek dolotu i izolując go taśmą. Wycieli mi rezonator w dolocie....
5,0
Mitsubishi Galant VIII
Sedan 2.5 24V 163KM 120kW
homologacja:
AC Spółka Akcyjna
instalacja:
AC STAG 300
przebieg:
140 tys. km
użytkowana przez:
70 tys. km
3,8
Lancia Kappa
Kombi 2.4 20V 175KM 129kW
homologacja:
AC Spółka Akcyjna
instalacja:
AC STAG 300
przebieg:
120 tys. km
użytkowana przez:
40 tys. km
4,8
Skoda Felicia II
Hatchback 1.3 68KM 50kW
instalacja:
AC STAG 300
przebieg:
20 tys. km
użytkowana przez:
40 tys. km
Oszczednosc na gazie w tym samochodzie przekroczyla cene auta. Polecam!!!
5,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
homologacja:
"Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja:
AC STAG 4
przebieg:
120 tys. km
użytkowana przez:
70 tys. km
Jedyny koszt to dodatkowe 60zł podczas przeglądu, pozatym co 15-20 tys km filtr fazy lotnej i ciekłej, koszt kompletu 20zł. Regulacja luzów zaworowych również co 40 tys. Można zrobić samemu, u mechanika koszt około 50zł. Olej 5W50. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Prawie zero kosztów dodatkowych a masa oszczędności. Na gazie idzie 185
3,3
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
instalacja:
AC STAG 300
przebieg:
70 tys. km
użytkowana przez:
110 tys. km
Kilka warsztatów robiło doktorat ale bez większego efektu. Auto szarpie a w okolicy 3500 obr. ma "dziurę". Za kilka dni wymieniam centralę na Stag 300 Plus z wiarą, że męka się zkończy.
5,0
Renault Laguna I
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja:
L.T.A. POLONIA, IMPORT-EKSPORT MONIKA WOJTAŁA
instalacja:
PRINS VSI
przebieg:
120 tys. km
użytkowana przez:
130 tys. km
spala tyle gazu ile benzyny, nie odczuwam spadku mocy, sam się przełącza, a jak zabraknie gazu (zdarzyło się mimo że rezerwa ostrzegała) bez problemu przeskakuje na benzynę. Montaż i regulacja pewnie też ma znaczenie, więc pochwalę firmę AUTOGAZ w Siedlcach na Kolejowej( o dobrych warsztatach trzeba pisać-wizyta w Piasecznie na Wśniowej to była katastrofa w chyba siedmiu...
Poprzednia
1
Następna
Wybierz markę
Abarth
Acura
Aixam
Alfa Romeo
Alpine
Andoria
Aston Martin
Audi
BAIC
Bentley
BMW
Bugatti
Buick
BYD
Cadillac
Chatenet
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
DeLorean
Dodge
DS
Ferrari
Fiat
Ford
FSO
GAZ
Geely
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Intrall
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Landwind
LDV
Leapmotor
Lexus
Ligier
Lincoln
Lotus
Łada
Man
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes
Mercury
MG
Microcar
Mini
Mitsubishi
Nissan
Omoda & Jaecoo
Opel
Peugeot
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Qoros
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Scion
Seat
Seres
Skoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Syrena
Talbot
TATA
Tesla
Toyota
Trabant
UAZ
Volkswagen
Volvo
Voyah
Wartburg
Yugo
ZAZ
Dodaj swoją
ocenę
Sprawdź
rankingi LPG
Polecamy
Polecamy
Katalog nowych aut
Dane techniczne
Raporty zużycia paliwa
Opinie
Usterki
Publikacje
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Filmy
Ogłoszenia
Ceny aut używanych
Dziennik kosztów
Opinie o instalacjach LPG
Testy zderzeniowe
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy