Szukaj

Opinie lpg Volvo S40 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Volvo S40

3,0
Volvo S40 II
Sedan 2.4 i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 172 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Wszystko zależy od montażu u mnie chyba się nie przyłożyli także 3000 PLN wyrzucone w błoto po niby regulacji zrobiłem 20 km i znowu warsztat lista rzeczy które wymienili długa zastanawiam się czy używki nie może motowali bo po przejechaniu 3000 km taka lista awarii jest raczej nie mozliwa
5,0
Volvo S40 II
Sedan 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 102 tys. km
użytkowana przez: 91 tys. km
Silnik 1.6 moim zdaniem jest najlepszym silnikiem do lpg. Instalację jaką założyłem to Kit Alba od Brc. Jestem z niej zadowolony, gwarancja minęła a problemów żadnych nie ma. Serwis cenowo przystępny. Ogólnie w eksploatacji spisuje się bez zarzutu!
5,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto w dalszym ciągu świetnie się prowadzi. Silnik pracuje równo, nie zauważyłem żadnych zmian w jego pracy, ani mocy. Przyspieszenie jest w dalszym ciągu na dobrym poziomie, auto dobrze zbiera się do wyprzedzania. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Instalacja zakładana w Tarnowie (BRC SQ SDI)
5,0
Volvo S40 I
Sedan 1.6 16V 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja BRC montowana przy solidnym przebiegu 250 tys.km, a przynajmniej tyle było na liczniku w chwili zakupu. Założona po gruntownych naprawach. Przejechałem na niej już grubo ponad 100 tys.km i jak na razie zero problemów. Silnik dalej pracuje równo i o to chodzi.Tylko należy pamiętać o sprawdzaniu luzów co jakiś czas, wymianie filtrów itp
5,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 145KM 107kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 55 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto na gazie sprawuje się nie gorzej niż na Pb. Instalacja BRC SDI dobrze wyregulowana, spełnia moje oczekiwania. Spalanie większe ok 15-20 % niż na Pb, moc w silniku nie spadła, a przynajmniej nie odczuwam żeby coś się zmieniło.
4,5
Volvo S40 II
Sedan 1.8 i 125KM 92kW
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Witam Auto posiadam 10miesięcy i przejechałem już około 15tys. przebieg auta to 135tys ale ja bym powiedział że jest z 250tys ;/ cofnięty jest a w serwisie oczywiście nie potrafili odczytać lecz rachunek potrafili ;P. Wracając do gazu minimum spalania 8.9L a max 10.6L gazu a tak średnio na klimatyzacji ostatnio spalał 9.6L ; 10L do tej instalacji mam dołożony lubryfikator...
4,5
Volvo S40 I
Sedan 1.9 T4 200KM 147kW
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wszyscy mi mówili, że ten silnik tak wysilony i z turbo nie będzie jeździć na gazie. Jak elementy zapłonu są sprawne to jest ok. Zima czy lato. Polecam. Goście wiedzą co robią. Spalanie benzyny 9,5L, spalanie gazu 11,5 L. W trasie schodzi do 10,8. Dużo jak na tę moc? Spadek mocy troszkę czuję, ale nawet jak to jest powyżej 10% to i tak mi dużo zostaje zapasu :) Jak go...
5,0
Volvo S40 I
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 270 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Nie odczuwam różnicy i momentu przełączenia paliw. Silnik współpracuje bardzo dobrze (były fabryczne wersje Bi-fuel tego silnika)
5,0
Volvo S40 II
Sedan 2.0 145KM 107kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 107 tys. km
zenit pro obd, tur, hana. taki zestaw jeździ u mnie. jest bardzo dobrze. dbam o instalację regularnie serwisuję ją. sprawdzony zestaw i sprawdzony montażysta.
5,0
Volvo S40 I
Sedan 1.8 16V 122KM 90kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Silnik na lpg pracuje idealnie.Równo,idzie z dołu i nie ma problemu z mocą.Elastyczność i przyśpieszenie jak na benzynie.Jednak wypada regularnie serwisować i dbać o instalację.
Volvo S40