Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 20V 125KM 92kW 1996-2000

Podsumowanie 10 opinii Filtruj
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
Średnia ocena
4,0
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
7 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
4 opinie
2-3 razy rocznie
4 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
5 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
5 opinii
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Źle
2 opinie

Oceny instalacji LPG (10)

4,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 209 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Szarpie na jałowym biegu, czesto tez szarpie przy 2000 obr/min mimo wykonanego servisu LPG.
3,3
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Oglulna praca bez wiekszych zastrzezen ale czuc spadek mocy.
4,3
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 153 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Delikatnie czuć roznice ma gazie jak się jedzie ale ekonomia wygrywa
5,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 220 tys. km
Naprawdę polecam ten silnik Passata idealnie nadaje się do gazu.Montaż gazu kosztował około 2500 tys.zł 6 lat temu i w tym czasie przejechałem 220 tys.km.W ciągu 6 lat 2 razy robiona była generacja listwy i wiadomo co 30 tys.km wymieniane były filtry gazu(zalecane jest wymiana filtrów co 10-15 tys.ale tankuje sprawdzony gaz tak więc po 30 tys.nie są pozapychane filtry:)
4,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać....
4,5
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO
przebieg: 250 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
2,3
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: P.H. ALEX, Tadeusz Ożarowski, Brzozowo Antonie
instalacja: MAX AGIS OBD
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Bardzo częste regulacje,nie polecam.
5,0
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA NORD
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
polecam
4,5
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
2,8
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Niestety trafilem na partaczy ktorzy nie potrafia mi dobrze ustawic dawki gazu i samochod mi sie poprostu dusi. Przy jezdzie z predkoscia 100km/h kiedy odpuszcze lekko gaz i zaraz gwaltownie go wcisne (przy wyprzedzaniu) to samochodem strasznie szarpie i musze odpuscic gaz zeby jakos sie uspokoil.
Volkswagen Passat B5 Sedan