Po przejechanych ponad 25 tys km z instalacją mogę stwierdzić, że jest bezproblemowa i praktycznie niezauważalna. Komputery (VW i BRC) współpracują wzorowo. Przełączanie na gaz płynne, dotrysk benzyny również. Podział procentowy zużycia gazu do benzyny zależny od stylu jazdy - u mnie od 93%/7% aż po 75%/25%. Najbardziej optymalne warunki uzyskuję jadąc do 3 tys obr/min. Silnik pracuje równiutko i bezszelestnie. Różnica mocy jest, nieduża i zauważalna dopiero przy wysokich obrotach (hamowni nie robiłem, ale może się pokuszę). Filtry zmieniam co około 10 - 12 tys km - nie są mocno zabrudzone, ale mazut jest na nich widoczny - dłuższe okresy między wymianami narażają wtryski na szybsze zużycie. Dam znać jak instalacja i silnik sprawują się po kolejnych 25 tys. km.
5,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0005*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
26 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
BRC Sequent SDI
Właściciel instalacji:
CZAKRAM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Jetta VI Sedan 1.4 TSI 160KM 118kW od 2011