Opinia o instalacji LPG Toyota Yaris II Hatchback 5d
Krzak
,
3 lata temu
Silnik: 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Rok produkcji: 2010
Przebieg: 44 tys. km
LPG tech 324 OBD na reduktorze AC R01, wtryski Yeti. Spalanie miejskie do 8l latem, do 9l zimą, przy czym znacznie podnosi się spalanie benzyny na rozruch w niskich temperaturach. Autostradowe 140km bez zamulania, ze standardowymi u nas hamowaniami i przyspieszeniami przez mistrzów lewego pasa owocuje spalaniem w okolicach 8-8.5L. Zagazowany przy 44tys przebiegu, aktualnie 60kkm. Usterek brak, niska ingerencja automatycznej korekty - silnik dogadał się z gazem znakomicie. Warto wspomnieć, że auto przy zakupie wykazywało delikatne sygnały typowych problemów z nagarem dla tego silnika - trudności z odpalaniem; po 16kkm użytkowania na LPG problem stopniowo ustał - tym samym potwierdziłem sobie zasłyszaną opinię, że wyższa temperatura spalania eliminuje problemy nagarowe tej jednostki. Użytkowane w 90% na krótkich dystansach do 15km w jedną stronę, raz na kilka tygodni trasa 100-300km. Za jakieś 30tys km plan na zdjęcie czapki i weryfikację osadu a cylindrach oraz stanu układu zaworowego.
4,5
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0038*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
15 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
LPGTECH 300 OBD
Właściciel instalacji:
LPGTECH (od 06.2013)
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
2-3 razy rocznie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW 2009-2011