Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Suzuki

5,0
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 129KM 95kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Witam. Nie ma tu żadnej opinii - więc coś napiszę dla zainteresowanych. Instalację zakładałem do auta po 14 miesiącach, przy przebiegu ok. 18 tyś. km. (teraz ok. 66 tyś km.). Według instalatora zakładałem jako jeden z pierwszych (coś już takiego podobno zakładali). Samochód po zagazowaniu zachowuje się praktycznie bez zmian. Dobrze przyśpiesza i wchodzi na obroty. Spalanie...
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja działa poprawnie, serwisowana co 15 tys. km. Ustawiony dotrysk paliwa rzędu 20% powyżej zakresu 2900 obr/min. Obrócz wymian filtrów i sprawdzaniu ustawień składu mieszanki nic nie robione. Montażyska zaskoczony że jeszcze to działa, montują a nie wiedzą co montują, na szczęście sam kiedyś się tym zajmowałem (montażem instalacji) więc wiem co nieco o BRC, w końcu...
2,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Witam. Niestety muszę każdemu odradzić montaż instalacji w serwisie stag na ul. Fabrycznej w Chrzanowie. Pan prezes tego czegoś dostał informację, że wszystkie części mają być jak najlepsze i cena nie gra roli. Butla włożona została taka, że tylnej kanapy nie da się złożyć (miał dzwonić w sprawie butli, bo sam tak mówił)- istnieją przecież butle które można montować do tego...
2,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Witam. Niestety muszę każdemu odradzić montaż instalacji w serwisie stag na ul. Fabrycznej w Chrzanowie. Pan prezes tego czegoś dostał informację, że wszystkie części mają być jak najlepsze i cena nie gra roli. Butla włożona została taka, że tylnej kanapy nie da się złożyć (miał dzwonić w sprawie butli, bo sam tak mówił)- istnieją przecież butle które można montować do tego...
4,5
Suzuki Jimny III
Standard 1.3 16V 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Instalacja gazowa Zavoli Winner bardzo dobra i sprawdzona. Przejechałem na niej jakieś 40 tys km i bez żadnych przygód. Auto bardziej służy mi do zabawy więc wbrew pozorom instalacja ma spore wyzwanie ale mimo wszystko bardzo dobrze sobie radzi.
4,5
Suzuki Swift V
Hatchback 5d 1.6 VVT Sport 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent 32. Silnik dobrze współpracuje z gazem, instalacje mam prawie rok lata głownie przestrzegam tylko przeglądów poza tym nie ma żadnej ingerencji. Niskie spalanie w granicach 8l/100km w zależoności od stylu jazdy. Tera zimą brak jakichkolwiek problemów z przełączaniem się na lpg itp.
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Tanio się jeżdzi - zamiast 7-7.5 pali 8-8.5 na trasie przy w miarę spokojnej jeżdzie - na autostradzie 11-12 (nie ma przebacz). Zawory OK - mam SX4 w wersji z J na początku VIN (czyli prawdziwy japończyk). Szkoda sprzedawać takie autko.
5,0
Suzuki Celerio
Hatchback 5d 1.0 68KM 50kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 5 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Autko kupiłem z fabrycznie zamontowaną instalacją BRC Sequent 32 OBD. Gwarancja pozostała na 3 lata. Jeździ się bardzo dobrze, nie martwię się zasadniczo o nic bo wszystko na gwarancji ale odnośnie samej instalacji to nie sprawia żadnych problemów, auto bardzo równo pracuje.
5,0
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dziala poprawnie, nie ma roznicy czy sie jezdzi na pb czy lpg. Silnik pracuje rowno. Nalezy pamietac aby sprawdzic co 20 tys luz zaworowy i wyregulowac. Instalacja montowana w firmowym warsztacie AC w Bialymstoku. Pelen profesjonalizm polecam.
5,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Silnik dobrze przyjął gaz. Opinię wystawiam po przejechaniu ponad 50 tys,km, bo nie zwykłem się czymś zachwycać bez sprawdzenie. Jeśli chodzi o samą instalację nie mam uwag. Spalanie wychodzi mi w granicach 8,1 do 8,6 l/100km. Wynik zadowalający, Silnik trochę zaczął brać więcej oleju, ale jak czytałem w tej jednostce to norma i nie ma wpływu na to lpg.