Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Seat Leon I

Podsumowanie 19 opinii Filtruj
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
18 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
17 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
18 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
16 opinii
Dobrze
3 opinie

Oceny instalacji LPG (19)

5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Pomimo różnych zdań na temat montażu instalacji LPG do silników turbo, ja mogę polecić montaż z czystym sumieniem. Jednak montażem musi się zająć warsztat znający się na tym, zresztą jak w przypadku każdego innego silnika. Jeśli chodzi o spadki mocy to nie odczuwam różnicy, no chyba żebym się uparł to na LPG jest ciut mniejsze vmax ale podejrzewam iż można to skorygować...
4,8
Seat Leon I
Hatchback 1.6 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Powyżej 5000 obr/min na wysokich przełożeniach odczuwalny spadek mocy natomiast w niskim zakresie praktycznie brak różnicy między PB a LPG. Silnik przyjął instalację beż najmniejszych problemów, w razie wątpliwości polecam bez obaw!! Należy pamiętać o serwisowaniu (wymianach filtrów, oleju, dbałości o wtryski i pompę). Gaz = ekonomia, nie tuning, od zabawy jest benzyna...
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
homologacja: "GREG-MAR" G. Gliszczyński i wspólnik, sp.j. (do 06.2013)
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Wszyscy twierdzili że auto z turbo nie do zagazowania. Czytałem różne fora i dopiero znalazłem na a4klub.pl że w Chrzanowie gazują turbiaki. Auto jeździ super, a przede wszystkim taniej niż powolne TDI. Jestem z Katowic i stwierdzam że opłacało się podjechac te 40 km i mieć super instalkę.POLECAM . Rafał
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.6 100KM 74kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
4,5
Seat Leon I
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
homologacja: MWM AUTO GAZ S.C
instalacja: ZAVOLI ALISEIN
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Nie ma różnicy w porównaniu z E95. Zalecana E98 daje różnicę w mocy i przyspieszeniu 10-15%. Instalacja jest OK, ale w razie przepalenia cewki trzeba wymienić cała szynę (400-500 zł). W inny ch taniej. Nie kazdy serwis ma oprogramowanie do Zavoli.
4,5
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Instalacja gazowa zużywa się dosyć szybko. Jako pierwszy po 80 tyś km padł czujnik temperatury, po 90 tyś km wymieniłem wtryskiwacze keihina, ostatnio zdechł elektrozawór od tankowania. naprawy kosztowały mnie łącznie 2,5 tyś zł. Zużywanie elementów instalacji trzeba brać pod uwagę przy kalkulowaniu opłacalności montażu instalacji.
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.8 T 20V 180KM 132kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Seat Leon I