Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Seat Leon I Hatchback 1.6 105KM 77kW 2000-2004

Podsumowanie 5 opinii Filtruj
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
3 opinie
2-3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
3 opinie
Dobrze
2 opinie

Oceny instalacji LPG (5)

4,5
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
instalacja: BRC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 380 tys. km
autohaus ostheren w niemcah
4,8
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
homologacja: MWM AUTO GAZ S.C
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 160 tys. km
Na trasie, jadąc 120-140 pali 9-10 litrów gazu. Benzyny - 8. Różnicy w mocy między gazem a 95 nie ma, ale już 98 jest. Instalacja Zavoli z tzw. matrixem (płytka elektroniczna)jest precyzyjna, ale jeśli przepali się jeden element to cała płytka do wymiany (500 zł). Ponadto większość serwisów nie ma programów do regulacji. Gaz tak - Zavoli nie.
4,8
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jeśli chodzi o sprawy wystrojenia silnika do pracy na lpg to znają się na rzeczy ale jakość montażu woła o pomstę do nieba.Raczej nie polecam.
5,0
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
homologacja: MWM AUTO GAZ S.C
instalacja: ZAVOLI ALISEIN
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Nie ma różnicy w porównaniu z E95. Zalecana E98 daje różnicę w mocy i przyspieszeniu 10-15%. Instalacja jest OK, ale w razie przepalenia cewki trzeba wymienić cała szynę (400-500 zł). W inny ch taniej. Nie kazdy serwis ma oprogramowanie do Zavoli.
4,5
Seat Leon I
Hatchback 1.6 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Instalacja gazowa zużywa się dosyć szybko. Jako pierwszy po 80 tyś km padł czujnik temperatury, po 90 tyś km wymieniłem wtryskiwacze keihina, ostatnio zdechł elektrozawór od tankowania. naprawy kosztowały mnie łącznie 2,5 tyś zł. Zużywanie elementów instalacji trzeba brać pod uwagę przy kalkulowaniu opłacalności montażu instalacji.
Seat Leon I Hatchback