Szukaj

Opinie lpg Seat Ibiza – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Seat Ibiza

5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 154 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
po około 500km od założenia, zapalił mi się check. jak się okazało przypuszczenia mojego gazownika były trafne, iż sterownik kłucił się z komputerem. pojechaliśmy, dostroiliśmy sterownik i od tamtego czasu wszystko hula. poprosiłem o delikatne wzbogacenie mieszanki (2-3%) i mam wrażenie, że autko ma pod maską więcej niż seryjne 100 kucyków. bardzo szybko się przełącza nawet...
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Witam. Instalacja spisuje się idealnie pomimo pojemności silnika autko jak na swoją moc jest bardzo żwawe i dynamiczne. Brak jakichkolwiek oznak nieprawidłowej pracy silnika. W trakcie samego przełączenia paliw oraz jazdy kierowca nie jest w stanie zauważyć na jakim paliwie jedzie gdyby nie wskaźnik gazowy i kontrolka sygnalizująca rodzaj paliwa. Spalanie LPG trasa około 6l...
5,0
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.4 60KM 44kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: BRC JUST HEAVY
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Wrzuciłem gaz II gen BRC do mojego monstera 1,4 60koni od nowości za 2500zł w 2001 r. i juz mi sie zwrócił nawet nie licze ile razy. Od czasu do czasu wyregulować -raz na dwa lata. i pali 7,5-8 po trasie,8-9 średnio, 9-10 po mieście i z pełną przyczepą, ok 12 przy prędkości 140 . benzyny wychodziło 5 po trasie, 6 średnio, 7 wzimie i w mieście, a naciągnięcie przyczepy...
4,5
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.4 85KM 63kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jak do tej pory nie mam żadnych zarzutów do instalacji. Auto używane intensywnie (ok. 30 tys. km rocznie), praktycznie bezobsługowo. Zdarzyła się awaria czujnika temperatury, wymieniony w ramach gwarancji - pozatym wszystko OK.
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.6 LPG 110KM 81kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 131 tys. km
Instalacja bardzo oszczędna, nie ma żadnej różnicy przy jeździe na gazie jak i na benzynie. Instalacja jest instalacją fabryczną Seata, będąca tak naprawdę Landi Renzo. Auto jest sprowadzone zza granicy, w związku z czym polski salon Seata nie serwisuje tej instalacji (Serwisują jedynie BRC). Autoryzowany serwis Landi Renzo z kolei serwisuje bez najmniejszego problemu.
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Przebieg 250000 tyś km Na gazie przejechane 110000 tyś km.Instalacja bezproblemowa jak dotąd,wymiana filtra gazu co 15000 tyś i ewentualna regulacja co 30000tyś i to wszystko z obsługi,jeszcze wymiana świec co 30000 tyś co by cewki jak najdłużej służyły.Żadnych problemów z silnikiem,bardzo równa praca jednostki napędowej,Oby tak dalej,jestem bardzo zadowolony z tej...
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik na instalacji BRC SQ 32. Praca silnika poprawna. Brak złych oznak. Przełączanie na gaz dość szybkie, nawet w zimie. Praca na LPG nawet po wejściu na wysokie obroty czy po gwałtownym przyspieszeniu. Co ważna mapy się nie rozjeżdżają, a co za tym idzie spalanie cały czas na niskim poziomie.
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 163 tys. km
użytkowana przez: 42 tys. km
Zamontowałem w swoim seacie ibizie instalacje BRC Sequent 32. Auto technicznie było w dobrej kondycji, więc nie było obaw przed montażem. Na gazie pracuje wszystko jak należy, ładnie się przełącza, nie szarpie, trzyma równo obroty. Zobaczymy jak będzie w okresie zimowym ale mam dobre myśli.
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.6 MPI 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja dość świeżo założona KIT ALBA. Do dziś przejechane ok 10 tys.km. Ale jak na razie zero problemów, nawet przy niskich temperaturach. Silnik pracuje równo, bez szarpania, przy przełączaniu na gaz przechodzi płynnie.
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d 1.4 MPI 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 125 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Założona z końcem czerwca instalacja Zavoli Winner. W 2 m-ce przejechałem blisko 10 tys km. do Grecji i Chorwacji. Przetestowane w upały, na dłuższych trasach, autostradach - żadnych problemów. Wszystko ok żadnych niespodzianek. Silnik mimo blisko 200 tys.km pracuje bez zarzutu na LPG
Seat Ibiza