Szukaj

Opinie lpg Seat Ibiza – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Seat Ibiza

5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 154 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
po około 500km od założenia, zapalił mi się check. jak się okazało przypuszczenia mojego gazownika były trafne, iż sterownik kłucił się z komputerem. pojechaliśmy, dostroiliśmy sterownik i od tamtego czasu wszystko hula. poprosiłem o delikatne wzbogacenie mieszanki (2-3%) i mam wrażenie, że autko ma pod maską więcej niż seryjne 100 kucyków. bardzo szybko się przełącza nawet...
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.2 70KM 51kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Witam. Instalacja spisuje się idealnie pomimo pojemności silnika autko jak na swoją moc jest bardzo żwawe i dynamiczne. Brak jakichkolwiek oznak nieprawidłowej pracy silnika. W trakcie samego przełączenia paliw oraz jazdy kierowca nie jest w stanie zauważyć na jakim paliwie jedzie gdyby nie wskaźnik gazowy i kontrolka sygnalizująca rodzaj paliwa. Spalanie LPG trasa około 6l...
5,0
Seat Ibiza II
Hatchback Facelifting 1.4 60KM 44kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: BRC JUST HEAVY
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Wrzuciłem gaz II gen BRC do mojego monstera 1,4 60koni od nowości za 2500zł w 2001 r. i juz mi sie zwrócił nawet nie licze ile razy. Od czasu do czasu wyregulować -raz na dwa lata. i pali 7,5-8 po trasie,8-9 średnio, 9-10 po mieście i z pełną przyczepą, ok 12 przy prędkości 140 . benzyny wychodziło 5 po trasie, 6 średnio, 7 wzimie i w mieście, a naciągnięcie przyczepy...
4,8
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 52 tys. km
Przegląd przebiega sprawnie i w miarę szybko. Jedynie co mnie martwi to niestety wysoki koszt przeglądu gwarancyjnego. Nawet biorąc pod uwagę wszelkie promocje, które robi firma i tak robi się wysoki koszt. Tak czy inaczej polecam tą firmę jako tą, która zakłada i serwisuje instalacje LPG. Robią to naprawdę dobrze.
5,0
Seat Ibiza IV
SportCoupe Facelifting 1.4 85KM 63kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 73 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja zamontowana wzorowo. Wcześniej ,ustalono ze mną wszelkie szczegóły na które miałem wpływ, tzn. miejsce ulokowania wlewu, miejsce montażu wskaźnika i jego rodzaj. Wspólnie z pracownikami firmy dobraliśmy intalację według moich potrzeb. Jazda na instalacji KME okazuje sie pezproblemowa. Jeżdzę na sterowniku NEVO-SKY JET ECO, który sprawdza sie w moim samochodzie.
4,5
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.4 85KM 63kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jak do tej pory nie mam żadnych zarzutów do instalacji. Auto używane intensywnie (ok. 30 tys. km rocznie), praktycznie bezobsługowo. Zdarzyła się awaria czujnika temperatury, wymieniony w ramach gwarancji - pozatym wszystko OK.
5,0
Seat Ibiza IV
Hatchback 5d Facelifting 1.6 LPG 110KM 81kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 131 tys. km
Instalacja bardzo oszczędna, nie ma żadnej różnicy przy jeździe na gazie jak i na benzynie. Instalacja jest instalacją fabryczną Seata, będąca tak naprawdę Landi Renzo. Auto jest sprowadzone zza granicy, w związku z czym polski salon Seata nie serwisuje tej instalacji (Serwisują jedynie BRC). Autoryzowany serwis Landi Renzo z kolei serwisuje bez najmniejszego problemu.
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 85KM 63kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Przebieg 250000 tyś km Na gazie przejechane 110000 tyś km.Instalacja bezproblemowa jak dotąd,wymiana filtra gazu co 15000 tyś i ewentualna regulacja co 30000tyś i to wszystko z obsługi,jeszcze wymiana świec co 30000 tyś co by cewki jak najdłużej służyły.Żadnych problemów z silnikiem,bardzo równa praca jednostki napędowej,Oby tak dalej,jestem bardzo zadowolony z tej...
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik na instalacji BRC SQ 32. Praca silnika poprawna. Brak złych oznak. Przełączanie na gaz dość szybkie, nawet w zimie. Praca na LPG nawet po wejściu na wysokie obroty czy po gwałtownym przyspieszeniu. Co ważna mapy się nie rozjeżdżają, a co za tym idzie spalanie cały czas na niskim poziomie.
5,0
Seat Ibiza III
Hatchback 1.4 16V 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 163 tys. km
użytkowana przez: 42 tys. km
Zamontowałem w swoim seacie ibizie instalacje BRC Sequent 32. Auto technicznie było w dobrej kondycji, więc nie było obaw przed montażem. Na gazie pracuje wszystko jak należy, ładnie się przełącza, nie szarpie, trzyma równo obroty. Zobaczymy jak będzie w okresie zimowym ale mam dobre myśli.
Seat Ibiza