Szukaj

Opinie lpg Saab – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Saab

3,5
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
homologacja: WYDZIAŁ TRANSPORTU POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 165 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Ogólnie to jak ktoś mówi że mu samochód jedzie tak samo na gazie jak na benzynie niech sie pierdolnie w łep, no chyba że ma instalacje wtrysku w fazie ciekłej. Polski gaz jest do dupy!! Owszem, samochód może jechąc tak samo ale w niemczech, francji, szwajcarii. Przejechałam tym saabem całą europę, i na polskim gazie nie ma opcji uniknięcia spadków mocy. Różnica w spalaniu...
3,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Problem jest z odpalaniem po nocy. Auto rzęzi przez kilka sekund aby odpalić. Gdy gaz jest wypalony do zera auto po nocy odpala na dotyk więc wydaje się, że jest jakaś nieszczelność ale nie udało się póki co niczego znaleźć.. Druga usterka to zbiornik paliwa który miał zbyt małą pojemność. Generalnie mam mieszane uczucia o tym zakładzie bo po okresowej wymianie filtrów w...
5,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 i 130KM 96kW
instalacja: VIALLE
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Fabryczna instalacja Vialle LPi działa rewelacyjnie. Moc auta na gazie nawet wyczuwalnie lepsza niż na benzynie, nawet praca jest jakaś równiejsza szczególnie na niskich obrotach. Spalanie jest średnio 1,5 l większe od tego z komputera. Zazwyczaj od 8,2 l do 11 w zimie(mierzone: poprzednie tankowanie/przejechane kilometry). Auto kupiłem od znajomego który sprowadził je z...
2,8
Saab 9-5 I
Sedan 3.0 i V6 24V 200KM 147kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 300 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak masz kupę kasy i montujesz gaz do Poloneza czy innego starego rupiecia to śmiało, inaczej NIE POLECAM!!! Białystok, głęboka Polska, może nawet do samych Włoch lepiej jechać na montaż. Taniej cię to wyniesie niż u Pana Janka - właściciela warsztatu, który to jest bardzo nieprzyjemnym i niemiłym człowiekiem. Jeśli już, nie płać mu żadnej kasy do czasu odbioru auta i...
5,0
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
instalacja: VIALLE
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
5 generacja to miód-malina. Jedyna wada to koszt, dla 4 cyl. to ok. 7.000pln. W moim samochodzie instalacja jest od początku, kupiłem samochód w sierpniu 2011 (sprowadzony z Holandii) i po przejechaniu ok. 7.000km jest tak, jakby jej w ogóle nie było- przełącza się i pracuje niezauważalnie. Wskazania komputera odbiegają od realiów- w trasie gdy pokazuje 7.5l, w...
5,0
Saab 9-5 III
Sedan 1.6 Turbo 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
180 konny silnik spokojnie spełnia moje wymagania przy codziennej jeździe do pracy. Zamontowałem w nim instalację gazową Brc Kit Alba - robi ona swoją robotę. Oszczędności jak najbardziej są. Ogólnie jedzi się komfortowo, bez problemów. Auto bardzo fajne.
4,3
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 223 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Przy gwałtownym wbiciu buta w podłogę, następuje Kick-down i jak gazu jest niewiele, przez chwilę falują obroty zapala się kilka razy CE sygnalizując "misfire" niewypalone cykle. Czy to błąd, albo braki w parowniku, nie wiem. Staram się przełączać na benzynę przed gwałtownym wyprzedzaniem gdy mam resztki gazu w zbiorniku... Ot cała filozofia...
5,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 16V 185KM 136kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Piękna limuzyna , bardzo wygodne auto jednak miało swój apetyt nieziemski jak na 2 litrową benzynę , decyzja zagazowania okazała się bardzo słuszna , koszty szybko się zwróciły , silnik pracuje bardzo dobrze na każdych obrotach
5,0
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 t 220KM 162kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: ELPIGAZ STELLA
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
witam, niezbędny jest reduktor ze sporym zapasem, dobre wtryski zeby czasy otwarcia mieściły się w normie i autko lata jak szalone, plus świeczki irydowe zgodne z zaleceniem producenta żeby nie uszkodzić zespolonej cewki zapłonowej.
5,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik pracuje bardzo płynnie bez najmniejszych drgań , auto zawsze sprawdzane i dopieszczone pod każdym względem . Instalacja płynnie się przełącza co jest dużym plusem w porównaniu ze starymi instalacjami .