Nie polecam. Wymieniałem silnik w aucie na mocniejszy turbodoładowany i konieczna była wymiana reduktora, reszta instalacji była wystarczająca do prawidłowej pracy silnika. Pierwsze co usłyszałem w warsztacie to że zostanie przerobiony mój reduktor, nie zgodziłem się i chciałem nowy. Zamontowano mi nowy reduktor. Wszystko fajnie, ładnie tylko cena za usługę była wyższa o 100zl niż się umówiliśmy. Radość moja nie była zbyt długa bo szybko wyskoczył check engine do tego w aucie było czuć gazem (dwa razy próbowano mi uszczelnić instalacje, bezskutecznie, zrobiłem to sam a wystarczyło podokręcać opaski). Wyskakujący błąd nie został usunięty. Sugerowałem aby zwiększono mi dawkę gazu i niby zostało to zrobione ale błąd nadal wyskakiwał. Pojechałem do innego warsztatu i pierwsze co usłyszałem to że ten reduktor nowy nie nadaje się do silników uturbionych. Sprawdzenie ustawień i już na postoju auto miało źle ustawione parametry.(Auto przy dodawaniu gazu zawsze się dławiło w pierwszej sekundzie, Pan Jamiołkowski zwalał wszystko na układ zapłonowy, tylko że wymiana nic nie dała a koszty wzrosły i jak się okazało przebicie miał tylko jeden przewód WN.) Po korektach problemu nie ma i można bez kangurka ruszyć ze świateł. Wyjazd na drogę i ciąg dalszy fuszerki, w całym zakresie pracy silnika dawka gazu za uboga. Auto po wstępnym strojeniu jedzie na gazie do 4kprm i koniec, reduktor nie wyrabia. Kurde teraz mam do wymiany półroczny reduktor :/ Ps. przy demontażu mojego reduktora został on uszkodzony.
3,5
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0005*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
10 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
AC STAG 4PLUS
Właściciel instalacji:
CZAKRAM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?