Nie polecam jeżeli komuś zależy na aucie. Ja w swoim zmieniłem silnik na mocniejszy turbodoładowany 1.8 150km i konieczna była wymiana reduktora. Propozycja ze strony zakładu padła taka by stary reduktor przerobić i będzie dobrze, nie zgodziłem się i poprosiłem o nowy reduktor. Padło na shark 1500 do 200km. Po montażu smierdziało gazem w aucie, do tego wyskakiwał check engine (błąd mieszanki). Jedna wizyta na poprawki, potem druga, z nieszczelnością instalacji uporalem się sam a wyskakujacego błędu nie zlikwidowano nawet po trzeciej wizycie (Prosiłem by zwiększyć dawkę gazu bo bałem się o silnik). Auto przy dodawaniu gazu w pierwszej sekundzie dławiło się i dopiero wchodziło na obroty. Wina została zrzucona na układ zapłonowy. Wymiana cewek, przewodów i świec nic nie dała. Niedawno pojechałem do innego zakładu i pierwsze co usłyszałem to ze ten reduktor nie nadaje się do turbo. Komputer pokazał że jest mała dawka paliwa ustawiona a mapa nie była wogole korygowania. Przy w miarę prawidłowej mapie juz przy 4kprm reduktor nie daje rady. Wiec teraz mam do wymiany 6cio miesięczny reduktor. Dziękuję i nie polecam tego zakładu.
3,3
Ocena średnia
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
AC STAG 4PLUS
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?