Ogolnie to gazownicy zalozyli najtanszy zestaw jaki sie dalo! Samochod kupilem juz z instalacja. Problem polegal na tym, ze przy naglym depnieciu w gaz obroty lekko spadaly i dopiero w gore. Serwisant upieral sie, ze mam nie sprawny uklad zapronowy...wredny druciarz bez podstaw wiedzy o czym kolwiek. W koncu wzialem sprawe w swoje rece i wymienilem wtryskiwacze z valtekow 3ohm na pojedyncze Magic Jety. Silnik dalej lekko przymuli ale tylko delikatnie. By calkowicie wyeliminowac ten objaw musial bym wyciac wtryski jak to sie robi w stagu, niestety zenit jest ulomnym sterownikiem i nie mam takiej możliwosci. Nastepnym krokiem bedzie wymiana reduktora z nedznej alaski do 90km na magic III do 350 km i porzadna regulacja...wtedy spodziewam sie zachowania auta jak na benzynie w calym zakresie obrotow! Pamietajcie...podstawa to porzadny osprzet w ktory trzeba zainwestowac, pozniej dopiero zaczyna sie oszczedzac!
3,5
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0031*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
30 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
AG ZENIT
Właściciel instalacji:
AUTO-GAZ CENTRUM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?