Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Renault Laguna II Kombi

Podsumowanie 35 opinii Filtruj
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
33 opinie
Powyżej 20%
1 opinia
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
28 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
4 opinie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
31 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
29 opinii
Dobrze
4 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (35)

3,3
Renault Laguna II
Kombi 3.0 V6 24V 207KM 152kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 227 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja bardzo dobrze zamontowana ! wszystko serwisuje systematycznie , zaletą auta jest duży bagażnik (kombi)! świetne na wyprawę ! Najważniejsze jest systematyczna zmiana oleju !
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Silnik pracuje bardzo płynnie , nie widzę żadnych mankamentów , najważniejsza jest jakość gazu , proponuje tankować na markowych stacjach paliw .
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
Auto spełnia wszystko na czym mi zależało , jest ekonomiczne i to jest najważniejsze ! do tego dochodzi pojemność bagażnika która jest ogromna , na moje podróże zdecydowanie ogromna zaleta ! Instalacja jak by jej nie było !
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Auto z bardzo dużym bagażnikiem , idealne na dłuższe wyprawy , auto bardzo ekonomiczne spalanie w granicach 10 litrów , bardzo szybko przełącza się na benzynę nie wiem czy to plus instalacji czy szybkiego osiągania temperatury przez silnik w każdym bądź razie jest to spory plus . Polecam częstszą zmianę filtrów ponieważ gaz w Polsce jest bardzo zanieczyszczony .
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
Instalacja nie ma sobie równych miałem już wiele aut z gazem , jednak jest to moje najlepsze , samochód pracuje jak na benzynie , nie stracił na dynamice .
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i T 16V 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Na sekwencji od BRC zrobiłem już prawie 50 km, jak na razie żadnych problemów. W trasie spalanie ok 9-10 l gazu, w mieście w zależności od warunków od 12 do 14 l. Silnik pracuje normalnie, płynnie przechodzi na Pb
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Idealne auto , bardzo ekonomiczne w gazie i do tego posiada jeden z większych bagażników w swojej klasie . Auto bezawaryjne , nie mam najmniejszych problemów z instalacją . Spalanie na poziomie 10 litrów.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Przejechane 45000 tyś na gazie serwis odwiedziłem dwa razy na usługi typowo serwisowe Olej świece i Kable , uważam że samochody powinny wychodzić seryjnie na gaz .
4,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Instalacja prinsa w tym aucie, jak działała to była świetna, brak spadków mocy, zero problemów z przełączaniem itd. Natomiast auto stało w niemczech dosyć dlugo i reduktor skorodował, osadziła sie w nim jakas maź, filtry sie pozapychały, ogolnie istalacja do rementu, więc długo się nią nie nacieszyłem. Koszt eksploatacji dosyc wysoki, nowy reduktor 840 zl, filtry 100, zestaw...
Renault Laguna II Kombi