Szukaj

Opinia o instalacji LPG Renault Clio I

JPK , 13 lat temu
Silnik: 1.2 55KM 40kW
Rok produkcji: 1996
Przebieg: 140 tys. km
Instalacja Lecho SEC to istna tragedia! W ciągu 2,5 roku eksploatacji zakładane były 4 listwy wtryskiwaczy PlaniJet (każdy zestaw padał, co objawiało się dramatycznym wzrostem spalania [nawet do 12-13 l/100km] i tragiczną pracą silnika - gaśnięcie, "pływanie" obrotów na biegu jałowym). Tuż przed upływem gwarancji padł komputerowy sterownik instalacji - auto nagle przestało palić na jeden cylinder. Kilku gazowników zmagało się z ustawieniem tej instalacji - całkowicie bezskutecznie. Silnik miał tendencje do gaśnięcia, szarpania podczas zmiany biegów i odpuszczania pedału sprzęgła, nawet po wymianie listw wtryskowych. W czasie 2,5 roku eksploatacji instalacja nigdy nie działała dobrze. Lecho SEC to po prostu granda niewarta żadnych pieniędzy! Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM!
Renault Clio I 1.2 55KM 40kW 1990-1997 - Ocena instalacji LPG
2,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0048*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
90 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
LECHO SEC
Właściciel instalacji:
AUTOGAZ PRINS
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Powyżej 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Częściej niż 3 razy rocznie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio I