STAG 300, uzytkuje juz prawie 10 lat, po dwoch latach od ostatniego serwisu wymienilem filtry, uruchamiam silnik z gazu (przytrzymujac przycisk na kontrolce) od 5 lat i naprawde nic sie nie dzieje mimo ze mam ustawione na 15st na kompie. Dlatego ze w tym roku wychdzi mi butla mysle o wymianie na 6 generacje, jesli ktos moze cos doradzic to prosze o komentarz, byle nie odnosnie mojego serwisowania bo filtry co 2 lata to wiem ze przegiecie bagietki no ale tak wyszlo i w dodatku jezdze z ciezka noga, pedal gazu mam njczesciej w podlodze do oporu. agresywna jazda po miescie 20l/100km, eko -11 ll/100km, najmniej co mi sie udalo w trasie spalic to 10l/100km przy sredniej predkosci 140km/h.testowalem takze odcinki okolo 100km przy roznych predkosciach: 160km/h - 13l/100km, 180km/h - 14,5l/100km, 200km/h - 16l/100km, 220km/h (max) niestety nie udalo mi sie utrzymac tej predkosci (predkosci wg GPS-a), jazda testowa noca w niemczech przy zerowym mozna powiedziec natezeniu ruchu, od cpn dp cpn okolo 106km - 108 km. Przejechalem juz okolo 350tys km na tej instalacji bez zadnych napraw, brak roznicy benzyna-gaz, goroco polem :), niestety zaklad ktory mi to zamontowal juz nie istniej a szkoda ... :(
5,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0039*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
300 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
AC STAG 300
Właściciel instalacji:
A.MAX
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?