W odpowiedzi na poniżej zamieszczony negatywny komentarz pragnę zająć stanowisko w sprawie pretensjonalnego taksówkarza pragnącego tanim kosztem zreanimować swój samochód. EKO ALMA sp.j zakład z 20 letnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku ,dba o dobrą opinię i zadowolenie klientów.Każda uwaga klienta jest dla nas sygnałem do polepszania jakości obsługi i tworzenia pozytywnego wizerunku firmy.Negatywne opinie pisane przez pracowników konkurencyjnych podmiotów nie są elementem rzetelnej reklamy ,lecz prawdopodobnym krzykiem rozpaczy wobec faktu braku rynkowych argumentów. Od kilku miesięcy tylko nasze serwisy posiadają pełne obłożenie stanowisk montażowych ,i jest to najlepszy barometr zadowolenia klientów.Pozostałe zakłady świecą pustkami.Życzymy im dalszych sukcesów. Doświadczenie nabyte przy montażu w ponad 10 tysiącach samochodów zamontowanych we wszystkich praktycznie modelach pojazdów i zadowolenie rzeszy klientów indywidualnych oraz zleceniodawców flotowych(policja,pogotowie,nauki jazdy,izba celna itd...)jest jednoznacznie świadczy o naszej kompetencji i fachowości.Firma EKO ALMA jako jedyna na Dolnym Śląsku działa w oparciu o procedury wymagane przez jednostkę certyfikującą TUV Rheinland w ramach ISO-9001.Ponadto posiada indywidualną homologację montażu samochodowych instalacji gazowych wydaną przez Ministerstwo Infrastruktury PL 0015. Systemy oferowane przez naszą firmę montowane są m.in w samochodach FIAT fabrycznie nowych i objętych gwarancją producenta.Instalacje ESGI objęte są dwuletnią gwarancją bez limitu kilometrów z możliwością jej przedłużenia do pięciu lat. Opisany przypadek niezadowolonego taksówkarza w sposób nieobiektywny przedstawia kluczowe fakty związane z adaptacją samochodu Nissan Maxima do zasilania gazem płynnym propan - butan. 1.Instalacja gazowa została założona do samochodu nie w pełni sprawnego na życzenie klienta,który był świadomy konieczności wymiany elementów eksploatacyjnych(kable wysokiego napięcia ,świece,układ EGR,uszkodzona przepustnica) 2.Diagnostyka w autoryzowanym serwisie marki Nissan jednoznacznie wykazała długą listę kodów usterek pojazdu. 3.Blok silnika pojazdu posiadał liczne zanieczyszczenia zatykające obieg układu chłodzenia (które klient we własnym zakresie zobowiązał się usunąć),w efekcie powstawało zjawisko niedogrzania instalacji gazowej. 4.Klient nie podpisał książki gwarancyjnej przez okres 6 miesięcy od daty montażu ,więc dokonywanie wpisów serwisowych było bezcelowe. W przypadku dalszych pomówień naszej firmy -sprawa zostanie skierowana na drogę prawną i będziemy sądownie dochodzić zadośćuczynienia poniesionych strat. Z poważaniem Jerzy Leszczyński właściciel EKO ALMA SP.J
5,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0015*00/G
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
ESGI 2
Właściciel instalacji:
EKO ALMA
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?