Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Mitsubishi Outlander I

Podsumowanie 10 opinii Filtruj
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
10 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
7 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
7 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
7 opinii
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia

Opinie lpg Mitsubishi Outlander I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny instalacji LPG (10)

5,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 16 tys. km
Zadnych ubytkow mocy jestem super zadowolony silnik przelacza sie na gaz po pol kilometra w lecie zimo a po 2 km jest super
3,5
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Ogólnie dobrze, lecz po 100 tysiącach kilometrów na gazie konieczny jest remont silnika.
5,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
5,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: ELPIGAZ STELLA
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Silnik pracuje identycznie, nie czuć różnicy, może minimalna ale to dla typowego maniaka.
4,3
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 136KM 100kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: ELPIGAZ STELLA
przebieg: 122 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 314 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
5,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacje montowałem 4 lata temu i na razie żadnych problemów. Praktycznie brak różnicy pomiedzy Pb a lpg. Spalanie na gazie niewiele wieksze niz na benzynie. Mogę szczerze polecić ten system.
4,5
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
pelen profesjonalizm.polecam
4,3
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Instalacja zamontowana w Gdyni w AUTO ATUT na ul. Wrocławskiej. Instalacja to BRC SQ24 na dużym reduktorze plus lubryfikacja. Instalacja musiała być kilka razy ustawiana ponieważ szarpało na wysokich obrotach. Był jeszcze problem z błędem P0170 ale okazało się że to wina wężyka ciśnieniowego. Jestem bardzo zadowolny. Spalanie w mieście to 15l a poza miastem 14l.
5,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja BRC + koniecznie czujnik podci¶nienia powietrza w dolocie. Mój Dzik z turbo wkrêca siê na obroty jak szalony. Od czasu zainstalowania czujnika wydaje mi siê, ¿e spad³o ¶rednie spalanie. Z rana nie mogê doczekaæ siê, kiedy prze³±czy siê na gaz bo mam wra¿enie, ¿e jest...
Mitsubishi Outlander I