Szukaj

Opinie lpg Mitsubishi Outlander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Mitsubishi Outlander

5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Samochód o niesamowitej mocy i dźwięku silnika (piękne v6) jednak w polskich warunkach i przy takiej cenie musiałem założyć gaz , od dziś wiem że wszystkie moje auto będę kupował benzynowe i zakładał gaz powód prosty , silniki benzynowe są mniej kosztowne po drugie ich naprawy nie są tak drogie a po trzeci nie psują się tak szybko brak turbin ,DPF-ów i innych cudów które...
5,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja BRC + koniecznie czujnik podci¶nienia powietrza w dolocie. Mój Dzik z turbo wkrêca siê na obroty jak szalony. Od czasu zainstalowania czujnika wydaje mi siê, ¿e spad³o ¶rednie spalanie. Z rana nie mogê doczekaæ siê, kiedy prze³±czy siê na gaz bo mam wra¿enie, ¿e jest...
5,0
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV Facelifting 2020 2.4 PHEV 224KM 165kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Nie ma żadnej różnicy w spalaniu gazu czy benzyny. Pb spalał około 8, a gazu wręcz mniej. Jest to agregat więc w większości czasu pracuje na tych samych obrotach. Samochód wogole nie posiada skrzyni biegów nawet cvt. Porusza się wyłącznie na prądzie wygenerowanym przez silnik. Silnik wspomaga jedynie układ napędowy powyżej 130km/h
5,0
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.2 150KM 110kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 168 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Jestem bardzo zadowolony. W dwóch innych warsztatach twierdzono, że mam bezpośredni wtrysk paliwa w moim Mitsubishi Outlander III i nie można założyć do niego gazu. Jak się okazało w firmie Speed Gaz ten silnik idealnie nadaje się do gazu. Założyłem u nich w bardzo przystępnej cenie. Samochód działa rewelacyjnie na instalacji KME . Nie ma różnicy między benzyną a gazem w...
4,5
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje idealnie, bez żadnych problemów po 20k jazdy. Wlew gazu można zamontować pod klapką paliwa, zbiornik pod podwoziem w miejscu koła zapasowego - instalacja jest praktycznie niezauważalna.
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 3.0 i V6 24V XL 220KM 162kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Zastanawiałem się dość długo nad wyborem instalacji gazowej i czy w ogóle ją zakładać ciężka decyzja , jednak padło na instalacje firmy lovato , Znajomy który jeździ na taxi taką mi polecił , od 45 tyś bez żadnych problemów nie jest to dużo jak na instalacje podobną problemy zaczynają się dopiero po 100 tyś a więc zobaczymy mam nadziej że będzie ok . Instalacje zakładałem w...
5,0
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.0 SOHC MIVEC 150KM 110kW
homologacja: E.G.S
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Żałuje że bojąc się o gwarancje nie założyłem LPG od razu. Butle mam podwieszoną zamiast koła zapasowego. Dojazdówka zmieściła się pod podłogą w bagażniku. Trzeba było podnieść podłogę o 2-3 cm i wyciąć plastiki.
4,3
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.0 i 16V 4WD Turbo 202KM 149kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Instalacja zamontowana w Gdyni w AUTO ATUT na ul. Wrocławskiej. Instalacja to BRC SQ24 na dużym reduktorze plus lubryfikacja. Instalacja musiała być kilka razy ustawiana ponieważ szarpało na wysokich obrotach. Był jeszcze problem z błędem P0170 ale okazało się że to wina wężyka ciśnieniowego. Jestem bardzo zadowolny. Spalanie w mieście to 15l a poza miastem 14l.
5,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.4 MIVEC 170KM 125kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 235 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Nie ma problemu. Trzeba pamiętać o luzie zaworowym.
Mitsubishi Outlander