Szukaj

Opinie lpg MG – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG MG

5,0
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Ten silnik super chodzi na gazie i niewiele pali (9L LPG w trasie, 10-11 w mieście). Wystarczy dobrej jakości zestaw. Ja polecam STAG. Silniki serii K mają problem z przegrzewaniem i uszczelką pod głowicą, ale można na to łatwo zaradzić. Wstawić termostat o otwarciu o 6st niżej, z małego obiegu wywalić zaworek zwrotny (w krućcu kolektora - potrafi się zapchać). Olej dobrej...
4,5
MG HS
SUV 1.5 T-GDi 162KM 119kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacjia lpg Brc majestro z lubryfikacja elektroniczna
4,5
MG HS
SUV 1.5 T-GDi 162KM 119kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Instalacjia lpg Brc majestro z lubryfikacja elektroniczna
5,0
MG MG3 I
Hatchback 5d 1.5 106KM 78kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Na instalacji gazowej przejechałem już 10 tys km. Z eksploatacji oraz spalania jestem zadowolony. Montaż pierwsza klasa!
4,3
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Czasami małe problemy z wypadaniem zapłonów, świece przewody cewki czujnik wału muszą być w bdb stanie. Ogólnie jest dobrze. Na silnik i awaryjność nie wpływa.
4,5
MG TF I
Cabrio 1.8 136KM 100kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 103 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Nie ma różnicy miedzy działaniem na Pb a LPG