Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Mazda 626 V

Podsumowanie 20 opinii Filtruj
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
19 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
16 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
17 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
13 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia

Opinie lpg Mazda 626 V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (20)

3,0
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
dramat auto gdy po nocy przełączy się na lpg obroty falują gdy się wciśnnie sprzęgło ustaje gdy silnik zrobi się ciepły gazownik nie potrafi tego ogarnąć jeżeli ktoś zna powód niech napiszę
4,8
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
4,5
Mazda 626 V
Sedan 1.8 90KM 66kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
No wiec tak, instalacja musi być koniecznie sekwencyjna, ja w swoim zdecydowałem sie na STAG 300+ (Zubożanie na poziomie 39%-do 50%), listwa wtryskowa generalnie obojetna (na forach naczytacie sie zapewne zeby brac jakas droga ale w przypadku tego modelu nie ma to znaczenia), reduktor tomasetto (nie ten najsłabszy, koniecznie wymuscie mocniejsza wersje). Przed zalozeniem...
4,8
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Mam STAG 300 plus, montowali mi go w GAZ SYSTEM w Kwiatkówce koło Tomaszowa Mazowieckiego. Narazie jestem bardzo zadowolony tymbardziej, że mało zapłaciłem za założenie (jakieś 1000zł taniej niż gdybym w Łodzi zakładał). Po kilku tysiącach km wszystko jest narazie w porządku. Nie odczuwam różnicy między jazdą na benzynie i na gazie co najwyżej na stacji benzynowej;)
3,3
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Kilka warsztatów robiło doktorat ale bez większego efektu. Auto szarpie a w okolicy 3500 obr. ma "dziurę". Za kilka dni wymieniam centralę na Stag 300 Plus z wiarą, że męka się zkończy.
5,0
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jeździ się super, raz w roku wymiana kabli a raz na dwa świece i jest ok, bez żadnych problemów.
5,0
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jeździ się na super, raz w roku wymiana kabli a na dwa świece i jest ok, bez żadnych problemów. Zdecydowanie polecam jeśli ktoś się waha.
4,3
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Mazda 626 V