Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Mazda 626 V Hatchback

Podsumowanie 10 opinii Filtruj
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
9 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
8 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
9 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
7 opinii
Dobrze
2 opinie
Źle
1 opinia

Opinie lpg Mazda 626 V Hatchback – wybierz silnik

Oceny instalacji LPG (10)

4,8
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 140 tys. km
Tym autem jeździłem na gazie przez 140 tys km ( i nadal jeździ). Niewielkie zużycie gazu (9 l/100)i benzyny (0,7 l/100), po 4-5 latach użytkowania zużycie gazu: 10 l/100. Wcześniej jeździłem na gazie, też BRC, też Czakram, fiatem UNO przez ok 100 tys km. I również było OK.
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Pierwszy rok jazdy z lpg mija, nie było problemów. Porządny montaż, zarówno połączeń lpg jak i części elektrycznej. Jestem zadowolony, mogę warsztat polecić.
4,5
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
średnio 10lpg
4,8
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Instalacja robiona w Krakowie na Politechnice koło AWF-u,z której jestem zadowolony. Po montażu idealnie wszystko gra, z czasem może trochę mniej równo silnik pracuje, ale jak na razie nie ma raczej potrzeby niczego robić z instalacją. Spalanie- na początku 8-9 l/100, teraz 9-10 l/100. Dlaczego? Być może instalacja się już nieco zużyła, 120 tys. robi swoje (listwa?), ale...
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)
4,5
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
homologacja: "GREG-MAR" G. Gliszczyński i wspólnik, sp.j. (do 06.2013)
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jestem zadowolony z założenia instalacji sekwencyjnej gazu z punktu widzenia ekonomicznego jak i z technicznego. Nigdy nie miałem gazu co byłem sceptyczny ale teraz wiem że był to dobry wybór. Musiałem wymienić tylko świece wg mojego gustu na platynowe NGK i kable wn NGK co też mnie nie zawodzą. Na razie śmigam z zadowoleniem:) Pozdrawiam benzynowców!
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 100KM 74kW
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
jest ok.
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
3,3
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Kilka warsztatów robiło doktorat ale bez większego efektu. Auto szarpie a w okolicy 3500 obr. ma "dziurę". Za kilka dni wymieniam centralę na Stag 300 Plus z wiarą, że męka się zkończy.
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Mazda 626 V Hatchback