Witam. Mazdę mam już 3 lata i właśnie szykuję się do zakupu nowego modelu. Kupiłem ją w 2012 roku i od razu założyłem gaz. przejechałem przez 3 lata na gazie 50000km i gdybym pisał tą opinię miesiąc temu była by to najlepsza opinia o gazie. Zero utraty mocy ,dynamiki i problemów przez trzy lata. Regularny serwis gazu wymiana filtrów świec i jedna awaria wtrysku gazu to wszystko co było robione. spalanie zawsze w przedziale od 11.5-13.5 latem więcej przez klimatyzację,jazda po niemieckich autostradach 160-180km/h spalanie max 13.5! ale niestety w ubiegłym tygodniu auto na autostradzie straciło moc i przestało chodzić na jeden cylinder. Myślałem,że to cewka lub świeca ,ale po dojechaniu do warsztatu stwierdzono brak ciśnienia na 4 cylindrze. Okazało się ,że wypaliły się zawory na 2 i 4 cylindrze i jeszcze przed sprzedażą auta remont głowicy. Kupię kolejną Mazdę 6 ale montaż gazu solidnie przeanalizuję,gdyż przejazd 50000km przez 3 lata nie przynosi,aż takiej opłacalności oczywiście odliczając koszt montażu,serwisu oraz ewentualnej naprawy góry silnika opłacalność spada niemal do zera. Pozdrawiam
p.s co do montażu w serwisie gazu negatywna opinia wynika z oszczędności zakładu,bo cenę mieli dobrą ,ale do auta 170koni zastosowali reduktor przeznaczony do aut do 150 koni i musiałem wymieniać u innego gazownika
4,5
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0032*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
50 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
AC STAG 4PLUS
Właściciel instalacji:
AUTO-GAZ
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?