Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Mazda 3 I

Podsumowanie 36 opinii Filtruj
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
34 opinie
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
33 opinie
2-3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
35 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
32 opinie
Dobrze
4 opinie

Opinie lpg Mazda 3 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (36)

5,0
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 195 tys. km
użytkowana przez: 63 tys. km
Samochód nie jest wymagający pod względem serwisu i obsługi , koszty eksploatacji są bardzo niewielkie, silnik jest bardzo ekonomiczny i elastyczny , trzeba zwracać uwagę na jakość tankowanego gazu .
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 58 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Auto jeździ na gazie identycznie jak na benzynie. Na baku 47l (wchodzi ok 37 l) przejedzie przy płynnej jeździe miasto-trasa ponad 400km. Polecam warsztat Perfekt Auto.
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Mistrzowska instalacja , jest to moje 4 auto na lpg , największym plusem jest sama cena instalacji , według mnie bardzo tania w porównaniu z innym a jakością na pewno nie odbiega !
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
homologacja: "OMEGA AUTO-GAS" Andrzej Maszczyński
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 101 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
5,0
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 26 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Nie mam zastrzeżeń do jazdy na gazie. Gdybym jeszcze raz miał zdecydować, to postąpiłbym tak samo. Mazdą jeżdżę od pięciu lat i nie miałem w tym czasie żadnych problemów z instalacją gazową. Raz do roku wymieniam filtry i okresowo dolewam olej do układu smarowania zaworów.
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Auto bardzo tanie w utrzymaniu , nie spotkała mnie żadne niemiła przygoda podczas tras po Polsce , rocznie pokonuje w granicach 20 tyś więc instalacja bardzo szybko się zwróciła .
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Samochód ma świetny silnik bardzo elastyczny jak na taką moc , jedynym mankamętem są elementy blacharskie , sama instalacja beż żadnych awarii !
4,8
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 108 tys. km
użytkowana przez: 51 tys. km
Podobno do tych silników nie powinno się montować LPG. Ja w swojej madzi założyłem instalację z lubryfikacją i jak na razie jest ok . Aha najważniejsze , koszt przejechanie 100 km w jeździe mieszanej przy obecnych cenach gazu wynosi mnie 15 zł :-). Który diesel z silnikiem 2.0 przejedzie 100 km za 15 zł ?
5,0
Mazda 3 I
Hatchback 1.4 MZR 84KM 62kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik mało dynamiczny tak więc nie czuć żadnego spadku mocy , zarówno na benzynie i gazie jest Ok ,bardzo spokojne auto na miasto z punktu A do B .
Mazda 3 I