Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Lancia Delta III

Podsumowanie 11 opinii Filtruj
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021
  • 2022
  • 2023
  • 2024
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
7 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
8 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
11 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
10 opinii
Dobrze
1 opinia

Opinie lpg Lancia Delta III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (11)

5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 120KM 88kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik świetnie współgra z LPG, nawet po zmianie turbiny na nieco większą i wystrojeniu na 170KM nie ma z nim problemów i serwis ogranicza się do corocznej wymiany filtrów i przeglądu instalacji. Kluczowe jest wystrojenie instalacji przez fachowca znającego silnik.
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Witam, obawiałem się instalacji gazowej w tym silniku jednak po dwóch latach bezproblemowej jazdy jestem zadowolony z decyzji o założeniu instalacji. Koszt niecałe 3000zł zwrócił się w pół roku, nie zwracam już uwagi na spalanie :) Przez 2 lata żadnych awarii instalacji. Padła mi pompa paliwowa ale to niezwiązane jak się okazało z gazem.
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
od początku roku bez problemów przejechałem 30 tys km. Rewelacja
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Brak odczuwalnej różnicy w pracy silnika. Wszystko odbywa się automatycznie, nadal oszczędne w jeździe do 90km/h. Bez problemu radzi sobie na autostradzie i w mieście. Po roku użytkowania bez jakiejkolwiek awarii (15 tys.)
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Miałam obawy , ale teraz nie żałuję
4,5
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Narazie wszystko działa , zobaczymy jak długo.
3,3
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Czasem szarpnie na niskich obrotach albo zgaśnie ale ogólnie ok.
3,5
Lancia Delta III
Hatchback 1.8 Di Turbo 200KM 147kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
4,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
samochód kupiony z instalacją. Nie odczuwam różnicy w jeździe na gazie. Inwestycja zwróciła się już po kilku miesiącach. Teraz już tylko oszczędzam na nowy samochód.
Lancia Delta III