Szukaj

Opinie lpg Lancia – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Lancia

5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 120KM 88kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik świetnie współgra z LPG, nawet po zmianie turbiny na nieco większą i wystrojeniu na 170KM nie ma z nim problemów i serwis ogranicza się do corocznej wymiany filtrów i przeglądu instalacji. Kluczowe jest wystrojenie instalacji przez fachowca znającego silnik.
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Witam, obawiałem się instalacji gazowej w tym silniku jednak po dwóch latach bezproblemowej jazdy jestem zadowolony z decyzji o założeniu instalacji. Koszt niecałe 3000zł zwrócił się w pół roku, nie zwracam już uwagi na spalanie :) Przez 2 lata żadnych awarii instalacji. Padła mi pompa paliwowa ale to niezwiązane jak się okazało z gazem.
5,0
Lancia Phedra
Minivan 3.0 i V6 24V 204KM 150kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Samochód osobiście sprowadziłem z zagranicy po czym zainstalowałem w nim instalacje gazową firmy Lovato Fast , (polecił mi znajomy ) . Zrobiłem już prawie 90 tyś po całej Europie i nie mam najmniejszych problemów . Bardzo wygodny samochód w długie wypady. Spalanie w granicach 12-15 litrów w zależności od Trasy .
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Brak odczuwalnej różnicy w pracy silnika. Wszystko odbywa się automatycznie, nadal oszczędne w jeździe do 90km/h. Bez problemu radzi sobie na autostradzie i w mieście. Po roku użytkowania bez jakiejkolwiek awarii (15 tys.)
4,8
Lancia Zeta
Minivan 2.0 Turbo 147KM 108kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDI LIS
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 200 tys. km
auto ma już ponad 300.000 tys.km i nic mu nie dolega turbo i silnik nie było jeszcze ruszane a jak montowałem instalacje w2002roku to mechanicy mówili ze się mi to rozsypie a nie pomykam nim nie wolno ten silnik kocha być goniony auto waży prawie 2tony i nie boi się śmiesznych sportówek które mószom mu ustompic auto rozpędza się bez problemu do 230km/h na lpg przy ostrej...
5,0
Lancia Lybra
Sedan 1.8 16V 131KM 96kW
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Gaz zamontowany w EGP w Warszawie, instalacja BRC S24, po 50000km nadal sprawuje się znakomicie, bezawaryjna, jedynie trzeba od czasu do czasu udać się na przegląd. Spalanie gazu delikatnie większe od benzyny, brak utraty mocy, nie szarpie nie przerywa przy nagłym przyspieszaniu. Koszt całej instalacji zwrócił mi się po półtora roku. Polecam
5,0
Lancia Thesis
Sedan 2.4 20V 170KM 125kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Bardzo sprawny silnik. Instalacja zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie !
5,0
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
od początku roku bez problemów przejechałem 30 tys km. Rewelacja
5,0
Lancia Voyager
Van Seria 1 3.6L V6 283KM 208kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
codziennie wożę nią dzieci do szkoły , objechaliśmy pół Europy , rewelacja
5,0
Lancia Voyager
Van 3.6 V6 283KM 208kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI SWG
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Sewis zaproponował instalację przy zakupie samochodu. Była to trafna decyzja po pół roku zaoszczędziliśmy na tydzień w Grecji