Mój średn roczny przebieg to około 17000 km. Zalety: cicha praca silnika, większa elastycznośc silnika. Można jeżdzić na 5 biegu z prędkością obrotową silnika 1500 obr/min. Nie stwierdzam spadku mocy silnika, nie ma róznicy w prędkości maksymalnej czy w przyspieszeniu samochodu. W temperaturach ujemnych czas przełaczenia z benzyny na gaz przy rozruchu zimnego silnika po 1,5 do 2 km jazdy, latem do 1 km. Komfort ekonomiczny - w jeżdzie w mieście na baku 32 litrowym osiągam dystans 340 km co przy cenie gazyu 1,65 daje koszt przejazdu 100 km tylko w cenie 15,53 zł. Z eksploatacji samochodu po 30000 km stwierdzam oszczędność z racji jeżdzenia na LPG rzędu 35 procent, licząc koszty spalanej benzyny przy rozruchu silnika i koszty przeglądów.
5,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0005*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
30 tys. km
Generacja instalacji:
III
Nazwa instalacji:
BRC
Właściciel instalacji:
CZAKRAM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?