Niezawodna instalacja BRC. Praktycznie nie zawodna.Ale jak we wszystkim- trzeba dbać o części. Parownik co kilka lat trzeba wymieniać ,filtry raz na dwa lata lub rok w zależności od przebiegi i czystości gazu.Silnik w XG idealnie jest przystosowany do instalacji gazowej .Jest to silnik V6 delta koncernu mitsubishi.Praktycznie nie odczuwa się różnicy miedzy gazem a benzyną.Osiągi są porównywalne.ale różnica i cenie oczywista. Na trasie pali tyle samo benzyny co gazu 10-10,5 l/100km.W mieście niestety 4 litry gazu więcej czyli 14,5 gazu na 100km. Bardzo rzadko jeżdżę na benzynie .Jedynie w trasie czasami włączam paliwo na ok 20 km żeby silnik nie zapomniał że posiada drugie paliwo. Oczywiście odpala na paliwie.potem samo się przełącza na gaz sekwencja.Sprawuje się świetnie.polecam.Auto posiadam od 3 lat i bardzo sobie chwalę przejechałem ponad 25 tyś. Nigdy mnie nie zawiodło.
5,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0008*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
200 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
BRC
Właściciel instalacji:
NGV AUTOGAS
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?