Niestety kiepska opinia. Samochód miał instalację zamontowaną w salonie regularnie serwisowaną. Przy około 70 tys. zaczęło się niewielkie telepanie na wolnych obrotach. Wymiana przewodów do świec nie pomogła. Przy 80 tys. kontrolka silnika zaczęła sygnalizować wypadanie zapłonów na 3 cylindrze. Wymiana cewek, znowu przewodów (wszystko oryginał), świec, nawet wtrysku gazu tego cylindra i nic. Wyraźny spadek mocy na gazie na dużych obrotach. W końcu pomiar ciśnienia na cylindrach. W trzecim 7 bar przy 12 na pozostałych. Finał: Remont głowicy (wymiana jednego zaworu i regeneracja wszystkich gniazd zaworowych, ponieważ wszystkie w mniejszym lub większym stopniu wypalone). Po remoncie ciśnienie w cylindrach (wszystkich) 13 bar. Diagnoza - wypalenie przez gaz. W tym silniku bardzo ostrożnie z gazem (trzeba mieć naprawdę bardzo dobrego gazownika, bo dobry nie wystarczy).
4,3
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0005*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
80 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
BRC SEQUENT 24
Właściciel instalacji:
CZAKRAM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008