Szukaj

Opinie lpg Hyundai i30 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Hyundai i30

4,5
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Przede wszystkim to w wyszukiwarce brak mojego silnika 1,5 DPI benzyna a tego silnika dotyczy sprawa. Instalacje świeżo założona czerwiec 2024 w siedzibie Landi Renzo Warszawa. Od początku gdy wracałem po montażu w Warszawie do Łodzi na autostradzie odczuwalne delikatne dławienie się silnika. Przy przeglądzie po 1 tys. kilometrów zgłosiłem problem jednak nie usunięto...
5,0
Hyundai i30 II
Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Trzy lata temu zamontowałem instalację LPG do mojego Hyundai i30, wszystko działa bez najmniejszego problemu. Jeżeli chodzi o samą firmę to profesjonalizm na tak wysokim poziomie zdarza sie bardzo rzadko, gorąco polecam!
5,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zagazowany przy przebiegu 110 tys.km, jak na razie przejechane niewiele zaledwie 20 tys.km, na instalacji Zavoli Winner. Ale mogę się już podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Silnik dobrze zniósł montaż, do tego dobre strojenie bo nie musiałem wracać na poprawki. Spalanie ychodzi mi ok 10l/100km więc naprawdę bardzo przyzwoicie. Do tego jeśli chodzi o moc to nie mam...
5,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Wybrałem instalację po sugestii montażysty. Blue Box + herculesy to godny polecenia zestaw. Poprawna regulacja po stronie montażysty tez się przyczynia do pozytywnej opinii. A na instalację mam 5 lat gwarancji, co również ma znaczenie.
5,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 64 tys. km
użytkowana przez: 19 tys. km
Trzeci Hyundai tutaj zagazowany,I10,I20 i I30 .Nie mam zastrzeżeń ,wszystko sprawuje się dobrze.Bardzo pomocna i miła obsługa a co najważniejsze porządek pod maską .Spalanie niewiele większe od spalania na PB,płynna jazda.Zdecydowanie polecam.
4,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 84 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Bardzo fajne i elastyczne auto, świetnie nadaje się do miejskiej jazdy jak również w dłuższą trasę. Dodatkowo instalacja BRC bardzo dobrze sobie radzi i nie wpływa na awaryjność silnika, koszta podróży bardzo niskie. Zdecydowanie polecam do auto jak również instalację.
5,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Niezauważalna różnica w jeździe. Moment przełączenia płynny. Przez ponad 20tys kilometrów tylko raz miałem problem z mocno falującymi obrotami i kontrolką check engine. Problem ustał po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i już nigdy nie powrócił. Fachowcy, którzy montowali instalację zrobili to profesjonalnie i starannie.
5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 3d 1.6 GDI 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje równo, bez skoków i szarpnięć. Do tego spalanie stosunkowo niskie - zaledwie ok 8% więcej tego co na benzynie co znacząco przekłada się na koszty jazdy. Jak na razie po 20 tys. km i pierwszym przeglądzie wszystko jest idealne. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik nieźle pracuje na tym BRC. Lepiej niż na poprzedniej instalacji (Skoda i STAG). Może to kwestia regulacji, może reduktora w każdym bądź razie spalanie procentowo jest mniejsze, a i szybciej przełącza na gaz.
3,8
Hyundai i30 I
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA OBD
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Na benzynie 106KM/136Nm, na gazie 88KM/123Nm (pomiary z hamowni przy przebiegu około 100.000km), więc różnica jest widoczna i odczuwalna. Może to wynikać ze źle założonej instalacji (auto kupiłem już z gazem). Spalanie waha się od 7 w trasie do 9,5 w cyklu mieszanym 50/50. Nie mieszkam w mieście, ale podejrzewam że w ruchu typowo miejskim mogłoby przekroczyć 10L. Żadnych...
Hyundai i30