Szukaj

Opinie lpg Hyundai i10 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Hyundai i10

4,5
Hyundai i10 II
Hatchback 1.2 MPI 87KM 64kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zarówno auto jak i instalacja sprawują się bardzo dobrze. Przejechane obecnie na instalacji BRC 60 tys km i brak awarii. Auto przede wszystkim jest bardzo oszczędne. Według mnie idealne auto miejskie do tego lpg powoduje, że koszta jazdy są bardzo niskie.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 69 tys. km
Sam w sobie silnik zawrotnych mocy nie ma, ale najważniejsze, że na LPG ta moc nie spadła. Czytałem, że spadek mocy to mit. I faktycznie jeździ z taką samą mocą, z jaką jeździł wcześniej, przed montażem. Zenit to był dobry wybór, dziękuję mojemu gaziarzowi Sławkowi z KMS.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 4 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Prosty silnik i wysokiej jakości instalacja + dobry montaż to super rozwiązanie dla każdego, kto chce oszczędzać. Pamiętajcie jednak, ze oszczędzanie zaczyna się po montażu a nie na montażu. blue box + herculesy i instalacja działa. nie zawiodłem się, jest bardzo ekonomiczna.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
Najlepszy wybór z możliwych dokonałem. i instalacji i warsztatu montującego, a na to szczególną uwagę zwracam. zenit pro + herculesy wtryskiwacze + alaska reduktor. reduktor do tego silnika jest optymalny. wtryskiwacze zawsze warto wziąć te z górnej półki. Jeżdżę już prawie 2 lata więc jest to czas, po który, naprawdę stwierdzam, że instalka jest bezawaryjna..
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto mimo niewielkiego silnika bardzo dynamiczne , dynamika auta zachowała się mimo zagazowania (spodziewałem się spadku mocy) jednak nic takiego nie wystąpiło , auto sunie jak trzeba przez 40 tyś żadnych problemów , bardzo ekonomiczne auto .
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Auto zagazowane zaraz po skończeniu się gwarancji żałuje że nie zrobiłem tego wcześniej . Instalacja ekonomiczna i niezawodna .
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Małe miejskie oszczędne auto , silniczek cyka jak zegarek .
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Małe miejskie oszczędne auto . Sprawdza się w 100 %
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik pracuję Rewelacyjnie auto bardzo ekonomiczne spalanie w granicach 7 litrów lpg , można zejść spokojnie niżej w trasie.
5,0
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 57 tys. km
Autko malutkie zwinne bardzo ekonomiczne spalanie na poziomie 7 litrów lpg , bardzo dynamiczne . Instalacja bezopsługowa .
Hyundai i10