Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Honda Civic VIII

Podsumowanie 35 opinii Filtruj
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
30 opinii
Powyżej 20%
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
29 opinii
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
34 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
31 opinii
Dobrze
4 opinie

Opinie lpg Honda Civic VIII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (35)

5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: Z.U.P."AUTO-GAZ"
instalacja: AC
przebieg: 109 tys. km
użytkowana przez: 12 tys. km
Fachowo zamontowana instalacja. Spełnia swoją rolę, bezawaryjna. Obsługa klienta na b.dobrym poziomie. Polecam
5,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 87 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja została wykonana bardzo dobrze. Eksploatuję ją rok, przejechałem 10 000 km i nie ma z nią żadnych problemów, pracuje bezawaryjnie. Nie ma różnicy czy samochód pracuje na gazie czy na benzynie. Obsługa w warsztacie wszystkiego dopilnowała i zadbała o każdy szczegół instalacji, profesjonalna i miła obsługa. Polecam warsztat Auto Mix ze Skrzyszowa, woj. śląskie
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja ma już przejechane 80 tys.km. Jak do tej pory bezawaryjna. Koszt montaży poniżej 2 tys zl. Zwróciła się już po niecalym roku od montażu. Wymieniane jedynie filtry. Nie ma się do czego przyczepić. Silnik na LPG też pracuje dobrze. Wybór Zavoli Winner okazał się dobry, mimo że instalacja z takich bardziej budżetowych jest.
5,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Instalacja zamontowana przy przebiegu 3,5 tys km. Po przejechaniu ponad 230 tysięcy km żadnych większych problemów, zero usterek. Utrata mocy niezauważalna. Średnie zużycie gazu 11 litrów. Styl jazdy dynamiczny bez zbędnych szaleństw, zaś jazda mieszana około 40% miasto, 40% ruch pozamiejski (70-110 km/h), 20% autostrady (150-160 km/h). Zaznaczyć należy iż auto posiada...
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
4,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Działa bardzo dobrze, nie odczuwam różnicy w trakcie jazdy. Jedyne minusy to mały zbiornik starczający na ledwo 300 km (mało miejsca na większy) i głośna praca wtryskiwaczy Barracuda (słychać je wyraźnie na zewnątrz). Poza tym polecam, instalacja zwróciła mi się po niecałym pół roku (robię ok. 40 tys. km rocznie).
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Opinia pozytywna, żadnych uwag dotyczących instalacji nie mam. Jeżdżę tylko na przeglądy i tankuję lpg:) Spalanie w granicach 10l na 100km, w zależności od jazdy i trasy. Moc po zamontowaniu instalacji się nie zmieniła. Przyspieszenie bez zmian, dynamika przy wyprzedzaniu jest jak była. Instalacja zamontowana w 2017 r. BRC SQ 32.
4,5
Honda Civic VIII
Coupe 1.8 i 16V 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Montowałem instalacje gazową BRC Sequent 32 do swojej Hondy. Z opinii gaowników wynikało, że to jedna z lepszych instalacji stąd też taki wybór. Obecnie jestem po dwóch przeglądach na okresie gwarancyjnym. Wszystko jest jak najbardziej w porządku nie mam powodów do zmartwień. Myślę, że był to dobry wybór.
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik gazowany przy przebiegu 180 tys., auto zrobiła na LPG jak na razie blisko 40 tys. Silnik na gazie pracuje poprawnie, nie zauważyłem żadnych złych oznak. Moc jest, przyspieszenie ok, odpala za każdym razem, przechodzi na gaz bez problemu, spalanie unormowane ok 9-10 l/100 km.
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Honda Civic VIII