Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Honda Civic VI Hatchback

Podsumowanie 30 opinii Filtruj
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 2001
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
29 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
22 opinie
2-3 razy rocznie
6 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
26 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
4 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
20 opinii
Dobrze
7 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Bardzo źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (30)

4,5
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z...
5,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Jedyny koszt to dodatkowe 60zł podczas przeglądu, pozatym co 15-20 tys km filtr fazy lotnej i ciekłej, koszt kompletu 20zł. Regulacja luzów zaworowych również co 40 tys. Można zrobić samemu, u mechanika koszt około 50zł. Olej 5W50. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Prawie zero kosztów dodatkowych a masa oszczędności. Na gazie idzie 185
2,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Drogie i ******** przeglądy. ******** właściciel ******** klientów.
5,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bezproblemowe działanie instalacji i z tym zwiazane prawidłowe działanie silnika. Żadnych gaśnieć na LPG i benzynie. W warunkach zimowych zaraz po przełaczeniu się na gaz silnik utrzymuje dłużej (niż na benzynie) wysokie obroty(?. Konieczny warunek sprawdzone miejsca zakupu gazu, gdy nie znamy takich miejsc(np. jesteśmy w trasie) zalecam STATOIL drogo i mało energetyczny...
4,5
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
4,5
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Spadek mocy praktycznie nieodczuwalny. To zasługa szybkich wtrysków Matrix HD 344 i bardzo stabilnego reduktora Zavoli Zeta N. Sterownik staga tez daje rade. Ma możliwość rozległej regulacji. Praca silnika zależy przede wszystkim od właściwej regulacji. Potem podzespoły. To zestawienie u mnie sprawdza się wyśmienicie. Polecam !!! Trzeba tylko często wymieniać filtry bo...
4,3
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
brak problemów z jazdą na gazie mimo zaniedbania wymian świec,przewodów WN za 20zł/100km ;] i czego chcieć więcej
5,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
zrobiłem 30000 tyś. jak na razie wszystko ok. jeszcze nie wymieniałem żadnych filterków ponieważ boję się, że spalanie wzrośnie, na chwilę obecną na trasie najmniej spaliłem 6,8gazu, cykl mieszany równe 8 litrów a w korkach po Warszawie max.8,8. pozdrawiam i polecam
4,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Ogólnie jest już OK, Jednak zaraz po zamontowaniu to było pasmo samych problemów. Ciągle włączająca się kontrolka CHECK ENGINE zmusiła mnie do zakupu komputera OBD (do kasowania). Bo błędzie auto gasło na światłach. Osoby, które montowały instalacje to po prostu partacze. Wreszcie kupiłem kabel do instalacji i sam sobie wyregulowałem. Kontrolka się nie włącza, tylko jak auto...
4,5
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
W HONDZIE 15 V-TECK 114KM INSTALACJA SPRAWDZA SIę śWIETNIE NIE CZUć ZADNEGO SPADKU MOCY A SPALANIE RZęDU 7-8L W CYKLU MIESZANYM MóWI WSZYSTO
Honda Civic VI Hatchback