Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Ford Escort VII

Podsumowanie 22 opinii Filtruj
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
19 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
20 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
17 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
15 opinii
Dobrze
5 opinii
Źle
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia

Opinie lpg Ford Escort VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (22)

4,5
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: AUTRONIC AL-700
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.3 i 60KM 44kW
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: P.H. ALEX, Tadeusz Ożarowski, Brzozowo Antonie
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
4,8
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 4X4 90KM 66kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: ANLERO-POLSKA, S.J. Małgorzata Mościcka & Marzena Mościcka
instalacja: BIGAS SGIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Regularne wymiany filtrów. Naprawy: wymiana czujnika ciśnienia (po ok. 50 tys km). Jak na okres eksploatacji (130 tys km i przebiegu 300 tys km) instalację uważam za bezawaryjną. Nota bene, silnik to chyba jedyny podzespół nie wymagający napraw w tym samochodzie.
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Poza częstszą wymianą przewodów zapłonowych i świec, oraz koniecznością wymiany emulatora (po ok 200 000) nie ma żadnych minusów. Warunek: gaz dobrej jakości. Plusy? Obliczyłem, że moje oszczędności od zainstalowania gazu vs koszt benzyny wyniosły od 2003 V 2009 ok. 30 tysięcy PLN. I wciąż rosną !
4,8
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
praca silnika wrażliwa na stan świec zapłonowych
5,0
Ford Escort VII
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Miałem dwa pojazdy z instalacją 1 i 2 generacji miałem trochę problemów ale ta jest rewelacją moje wizyty to wymiana filtra fazy lotnej co 10000 Polecam
4,8
Ford Escort VII
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
homologacja: P.H. ALEX, Tadeusz Ożarowski, Brzozowo Antonie
instalacja: LOVATO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Potrzeba trochę wyczucia i wsłuchania się w pracę silnika regulacja dopływu powietrza to koniec kłopotów z falowaniem obrotów i zdecydowanie polepszenie dynamiki jazdy.
Ford Escort VII