Szukaj

Opinie lpg Fiat Palio – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Fiat Palio

4,3
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 180 tys. km
Instalacja montowana przy zakupie nowego auta w 2004r. Przez 80 tys. sprawowała się dobrze. Później różnie bywało i straciłem trochę kasy niepotrzebnie. Firma Czakram - montowała instalację - nie popisała się serwisem, a punkt w Mysłowicach po prostu beznadziejny. Do siedziby firmy Czakram nie ma co dzwonić, pisać i tak "grochem o ścianę" się rzuca. Dopiero przedstawiciel...
4,8
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Jezeli chodzi o instalacje sprawuje sie w miare dobrze. jest To sekwencyjna instalacja BRC sequent FLy zrobione mam na niej 80tys/km przejechalem ja a jak kupilem to mial 90tys./km instalacja od nowosci w aucie w sumie jest juz 170tys.km nie wiem co bylo robione wczesniej ale wiem co ja robilem takze po krótce ze 4 razy wymieniony filtr fazy ciekłej i lotnej kosz na allegro...
3,5
Fiat Palio I
Weekend 1.6 i 16V 103KM 76kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Bezpośrednio po montażu instalacja i silnik pracował bez zarzutu - kultura pracy znakomita, spadek mocy nie odczuwalny, spalanie praktycznie takie samo jak benzyny (może 0.5l /100km więcej) Jedyny minus: przy hamowaniu, np przed skrzyżowaniem silnik potrafił zgasnąć. Po regulacji w serwisie - poprawiło się. Po przejechaniu ok 4000-5000 tys km, sytuacja się zminiła. Silnik...
5,0
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 148 tys. km
Ogólnie decyzji o założeniu instalacji nie żałuję, spalanie lpg około 8-9l/100km. Koszty dawno się zwróciły, silnik + Brc współpracuje na dobrym poziomie. Pamiętam jedynie o serwisie, jestem zadowolony!
5,0
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 64 tys. km
Jestem zadowolony z BRC SQ, średnie spalanie to około 7l LPG, jedyne co to pamiętam o serwisach, nic się nie psuje, nie odczuwam żadnych spadków, bo ich praktycznie nie ma. Silnik z tą instalacją bardzo łądnie współpracuje.
5,0
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Miałem wielki dylemat czy montowac gaz byłem wielkim przeciwnikiem bo co jest zrobione na etylinę czy ON na tym to powinno pracowac.Ale 10lat postępu w technolgi to duży skok,auto jeżdzi super jestem zaskoczony warto, jest oszczędnie zobaczymy co bedzie dalej
4,8
Fiat Palio II
Weekend 1.2 i 80KM 59kW
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Porażka. Nie ta obsługa co kiedyś, maja duze obłożenie wiec wybierają klientów. Za diagnozę zapłaciłem 50zl, dostałem wydruk z komputera i poza odczytem błędów palcem nie kiwnęli. Nawet filtra nie wyjęli, świec nie sprawdzili za to usłyszałem że przyjechałem trupem a silnik nadaje się do wymiany co oczywiście było zwykłym żenującym żartem. Po wymianie świec i filtrów auto...
5,0
Fiat Palio II
Weekend 1.6 i 16V 103KM 76kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
mój samochód dużo jeździ. Mam firmę handlową. Nie mam żadnych problemów z jazdą na gazie. Bardzo gorąco polecam firmę która mi montowała lpg: energy gaz polska z ul. Ostrobramskiej w warszawie. Fachowcy.
5,0
Fiat Palio II
Hatchback 1.2 i 80KM 59kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 95 tys. km
użytkowana przez: 85 tys. km
Instalacja założona po dwóch latach użytkowania, żałuje że od razu tego nie zrobiłem , samochód bardzo wytrzymały i bezawaryjny . Silnik bardzo dobrze wkręca się na obroty.
4,8
Fiat Palio I
Weekend 1.4 i 75KM 55kW
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
instalacja polska montowana w serwisie. problem z gniazdem serwisowym, wszelkie testy i sprawdzenia musiały odbywać się na stacji gdzie montowano. byłoby super, gdyby połączenia były standardowe
Fiat Palio