Instalacja wybrana świadomie. Zadecydowała cena, opinie, bliskość zakładu montującego i producenta. Również 24 m gwarancji (z limitem 50 tyś km) były nie do pogardzenia. Praca silnika zasilanego LPG jest płynna i równomierna. Nieodczuwalny moment przełączenia z PB na LPG. Drobne uwagi "zgłaszam" przy gwałtownym przyśpieszaniu. Niekiedy występuje "zawachanie" się auta. Nie występuje to cyklicznie i być może jest zależne od jakości paliwa LPG... Cena instalacji (graty i montaż) to 2.2 KPLN. Ogólna ocena to 4... wiadomo, doskonałych rzeczy nie ma... Warto rozważyć zakup... ;-) Konfiguracja instalacji: Elektronika: KME Diego G3 Wtryski: IG3 Horizon Reduktor: KME Silver 1 Wielozawór: Tomasetto Zbiornik: Toroidalny montowany w miejscu koła zapasowego.
4,8
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0017*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
10 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
KME DIEGO
Właściciel instalacji:
KME
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?