Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo II Hatchback 5d

Podsumowanie 38 opinii Filtruj
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
35 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
33 opinie
2-3 razy rocznie
4 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
37 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
34 opinie
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Bardzo źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (38)

5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik nie jest zbyt potężny jednak daję radę , samochód typowo miejski bez oznak rajdówki , spalanie śmiesznie niskie w granicach 7-8 litrów , instalacja od początku użytkowania nie stwarzała żadnych problemów .
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Bardzo dobra oszczędna instalacja , wszystko działa sprawnie bez zarzutów , instalacje zakładałem 2 lata temu , zakładałem ją na ulicy Ostrobramskiej w Energy Gaz Polska .
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 181 tys. km
Żadnych zastrzeżeń nawet po przebiegu 181000km, tylko wymiany filtrów i nic.
4,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 62 tys. km
użytkowana przez: 17 tys. km
4,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 KM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !!
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Szybko, pod dużym wrażeniem jestem
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja taka sama jak montują w salonach fiata
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Bez zastrzeżeń. Spalanie na LPG 8 litrów, wymiana tylko filtrów bez regulacji, bo nie było potrzeby. Jestem bardzo zadowolony z tej instalacji jak i z montażu.
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: ACON
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
instalacja: TARTARINI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie a 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł
Fiat Bravo II Hatchback 5d