Opinia o instalacji LPG Fiat Bravo II Hatchback 5d
mateusz_markowicz
,
4 lata temu
Silnik: 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Rok produkcji: 2008
Przebieg: 140 tys. km
Silnik 1.4 tjet 150km potrafi działać idealnie na gazie. Problem z instalacją gazową polega na znalezieniu kompetentnego warsztatu. Ten silnik wymaga dobrego wystrojenia. Przy złym ustawieniu ECU zmienia korektę długoterminową dla benzyny i samochód ma problemy z odpalaniem na zminym silniku. Ja do montażu wybrałem AUTOGAZ RAWA w Wałowicach, zakład polecany przez wszystkich. Niestety zakład od samego początku przeciągał termin odbioru auta.
Samochód został odebrany bez żadnego ustawienia instalacji, problemy były od pierwszych kilometrow(brak mocy, falowanie na obrotach). Umówiłem się na zestrojenie instalacji, która została wykonana bez JAZDY AUTEM!! Problemy z instalacją nie znikały, co jakiś czas przyjeżdżałem na ustawienie ale kończyło się to zawsze tak samo. Doszedłem do wniosku że zakład w Wałowicach nie ma pojęcia o steojeniu instalacji(potrafią za to ją w miarę czysto i ładnie zamontować-jedyny plus).
Na kolejną wizytę wybrałem zakład w Białyninie i dopiero tam uzyskałem pomoc. Samochód został odpowiednio zestrojony w ruchu. Teraz instalacja chodzi bezproblemowo.
4,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0017*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
25 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
KME
Właściciel instalacji:
KME
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?