Szukaj

Opinie lpg Fiat Bravo – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Fiat Bravo

4,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Silnik 1.4 tjet 150km potrafi działać idealnie na gazie. Problem z instalacją gazową polega na znalezieniu kompetentnego warsztatu. Ten silnik wymaga dobrego wystrojenia. Przy złym ustawieniu ECU zmienia korektę długoterminową dla benzyny i samochód ma problemy z odpalaniem na zminym silniku. Ja do montażu wybrałem AUTOGAZ RAWA w Wałowicach, zakład polecany przez wszystkich....
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie stracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km...
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 135 tys. km
użytkowana przez: 26 tys. km
Silnik działa bez zarzutu po zamontowaniu instalacji (KIT ALBA). Nie ma się do czego przyczepić. Chodzi czysto, nie wraca na Pb, szybko wchodzi na wyższe obroty, nie zamula. Spalanie w granicach 8-9l/100km. Instalacja mu zdecydowanie pasuje:)
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Założona instalacja Zavoli Winner. Silnik pracuje na niej bez zarzutu. Przejechane już 20 tys.km. Szybko się przełącza na LPG, nawet jak jest poniżej zera. Do tego jeśli chodzi o dynamikę, to w moim odczuciu auto nic nie straciło.
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 75 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Praca silnika po założeniu instalacji Zavoli Bora Light bez zarzutu. W dalszym ciągu pracuje cicho, miarowo, nic nie szarpie. Nie zauważyłem spadków mocy, dobrze zbiera się do wyprzedzania. Nie mam nic do zarzucenia
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zdecydowanie polecam montaż instalacji gazowej w T-Jet 120KM, jednostka rewelacyjnie znosząca gaz. Dobrze założona instalacja gwarantuje same korzyści. Nie zauważyłem spadku mocy. Polecam każdemu. To mój 3 samochód z instalacją gazową, szkoda że zapewne ostatni biorąc pod uwagę jakie silniki w tej chwili produkują...
5,0
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.6 16V 103KM 76kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 113 tys. km
użytkowana przez: 74 tys. km
Jestem drugim właścicielem auta. Zdecydowanie nie tylko Tartarini nadaje się do silników fiata - mój zenit pro również jest rozwiązaniem do tych silników. montowałem w warsztacie zwykłym, nie w salonie. i ci panowie ze zwykłych warsztatów mają więcej pojęcia, niż te przysalonowe jegomoście.
3,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Dusi się mimo parownika na 300 hp czy jakoś tak.Spalanie na gazie 10-11 l , auto słabsze ale nie najgorzej jeszcze się zbiera. Predkość max na gazie 195 na benzynie ponad 200 i lepiej ciągnie silnik na benzynie. Oszczędności są.250 benzyna a na gazie 130 zł
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik nie jest zbyt potężny jednak daję radę , samochód typowo miejski bez oznak rajdówki , spalanie śmiesznie niskie w granicach 7-8 litrów , instalacja od początku użytkowania nie stwarzała żadnych problemów .
4,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 KM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !!
Fiat Bravo