Szukaj

Opinie lpg Daewoo Nubira – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Daewoo Nubira

2,5
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
instalacja: LECHO SEC
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Najgorszemu wrogowi niepolecam tego zakładu. Samochód gasnie 2 razy komputer wymieniony, szarpie, ciezko jezdzi na gazie właściciel wysyła do konkurencji na regulacje bo sam nie potrafi ogarnac starego samochodu ciagle mowi ze trzeba samochod sprzedac to jedyne rozwiazanie, uwaza ze wszystkie rozumuy pozjadal doradzctwo w kwesti instalacji do auta totalne dno pierw bylem...
4,3
Daewoo Nubira II
Kombi 1.6 i 106KM 78kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: BRC
przebieg: 49 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Silnik odziwo pracuje dobrze na 1-generacyjnym LPG. Nie szarpie, nie kicha; itp. Jedna wada - przez mieszalnik założony na dolocie spadek mocy, zarówno na LPG jak i na Pb. Skutek - brak mocy przy szybkim rozpędzaniu, ale (co ciekawe) nie przeszkadza w osiągnięciu V-max
4,5
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Jak zredukować koszty w samochodzie dziesięcioletnim? II generacja. Mała inwazyjność, dopracowana technologia, prostota serwisowania. Spalanie o 1,5 litra większe niż na benzynie. Do Nubiry 2.0 idealne rozwiązanie.
4,3
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
instalacja: LECHO
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Polecam jak najabrdziej wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu wyregulowal mi instalacje ktora dzialala jak krew z nosa przyjechalem do niego od konkurencji ktora mi zakladala gaz i do tej pory niepotrafila nic z nia zrobic. Meczyl sie nad tym bo jak stwierdzil spierdzielony montaz instalacji byl wkoncu auto jezdzi nie gasnie spalanie w normie mila obsluga rzeczowi fachowcy...
5,0
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ LEONARDO XL
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Praktycznie nie jeżdże na benzynie, silnik odpalany na gazie nawet przy mrozie -10, zawory nie stukają olej lotos semi-syntetic 10w-40 od około 150 000 km przebiegu wcześniej pełny syntetyk, obecnie przebieg 240 000 km zmienione mębrany w parowniku, spalanie na trasie 10 litrów gazu na 100km przy ciężkiej nodze. zero problemów , silnik codzi na bęzynie i gazie bez problemów
2,0
Daewoo Nubira II
Sedan 1.6 i 106KM 78kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Nie polecam tej stacji . Właściciel ************ co wyszło w czasie przeglądu w okręgowej Stacji Obsługi pojazdów w Polmozbycie . Właściciel i obsługa nie uprzejma. Samochód wielokrotnie lądował u nich w serwisie do regulacji instalacji.
2,5
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
instalacja: BEDINI
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja gazowa tej marki to jakaś pomyłka. Samochód szarpie, gaśnie bez powodu na światłach, woda prawie ciurkiem leci z rury wydechowej. Dzięki korzystaniu z gazu musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą i parę innych rzeczy. Samochód został praktycznie uśmiercony przez instalację. Ale co tu się dziwić w zasadzie. Kompletnie beznadzieny samochód i kompletnie beznadziejna...
3,8
Daewoo Nubira I
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
Silnik pracując na gazie gasł przy zatrzymywaniu się lub będąc na biegu jałowym. Po podpięciu pod komputer i regulacji reduktora problem zniknął. Szybko,fachowo i tanio. Polecam!
5,0
Daewoo Nubira II
Kombi 2.0 i 16V CDX 133KM 98kW
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Używam 3 samochody zasilane gazem. Jeżeli intalacja jest założona w solidnym zakładzie a nie u pseudo mechanika - nie ma różnicy w eksploatacji samochodu oprócz dużo niższych kosztów paliwa.
5,0
Daewoo Nubira I
Kombi 2.0 16V 133KM 98kW
instalacja: TARTARINI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Żadnych krytycznych problemów z instalacją i użytkowaniem auta. Jeśli się " czepiać" to tego, że rozpędzone auto, wysprzęglone np. na długim łagodnym zjeździe lub dojeździe, potrafi zgasnąć.
Daewoo Nubira