Silnik EW10J4
Instalacja: stag go fast,omvl reg fast, shark1200, butla 55L( wchodzi 45 litrów lpg) w miejscu koła zapasowego, wlew pod klapką (z przejściówką, choć mieści się tam duży wlew). Auto jeździło bardzo dobrze aż do 50tys. km. potem polepiły się wtryski (zestaw naprawczy rozwiązał problem) i membrana w parowniku wymaga wymiany (problem z wolnymi obrotami, duże spalanie). Instalkę reguluję sam (interfejs do kupienia w internecie, program diagnostyczny za darmo ze strony ac), filtry też wymieniam samodzielnie (koszt filtrów max 15zł). Silnik pracuje bardzo dobrze na lpg. Minus, przy złej kalibracji możliwe rozjechanie map pb i lpg przez co silnik źle pracuje, szarpie wali błędami np. anipollution fault). Na jednej butli minimum 380km w zatłoczonym Wrocławiu do 430-450 km w trasie przy spokojnej jeździe (maks do 90).
3,8
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0058*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
60 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
AC STAG 200
Właściciel instalacji:
AC
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?