Instalacja gruntownie przerobiona w stosunku do pierwowzoru. Wymieniony na inny typ regulator ciśnienia oraz czujnik ciśnienia. Obudowa sterownika aluminiowa - informacja dla wtajemniczonych.
Po wymianie reduktora silnik przechodzi na LPG po przejechaniu od 100 do 1000 metrów w zależności od temperatury.
Można wyczuć różnicę w pracy automatycznej skrzyni biegów, lecz wyłącznie jeżeli zna się samochód i czuje jego pracę. Silnik pracuje bez problemów. Zresztą duże, amerykańskie silniki są znakomitym obiektem do montażu gazu. 3 i pół litra pojemności skokowej silnika i co niby ma odczuć kierowca? Ze moc zmieniła się z 220 KM na 207 km? Dodatkowo z automatyczną skrzynią biegów? Niby jak?
4,3
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0055*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
63 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
STEFANELLI
Właściciel instalacji:
E.G.S
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?