Szukaj

Opinie lpg Chrysler Town & Country – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Chrysler Town & Country

4,5
Chrysler Town & Country V
Van 3.8 V6 200KM 147kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 16 tys. km
użytkowana przez: 21 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z jazdy na LPG.Zamontowano mi dwa zbiorniki więc limit km na jednym tankowaniu wydłużył się dwa razy.Instalacja zamontowana bardzo dobrze,nic złego się nie dzieje.Trafiłem tu z polecenia i polecam następnym .
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
homologacja: MWM AUTO GAZ S.C
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
LPG to jedyne rozwiązanie do tego auta. Poza regularną wymianą filtrów za 100 PLN co 10 tys km (razem z serwisem olejowym) to po 160 tys km przebiegu tej instalacji (w tym moich 80 tys) do wymiany szykuje mi się reduktor ciśnienia za 300-350 PLN. To jedyne dodatkowe koszty.
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
silnik na gazie pracuje rewelacyjnie brak spadku mocy i strzelania w kolektor przełączanie na gaz jest niewyczuwalne warto zainwestować w lepsze wtryskiwacze gdyż zastosowane u mnie valteki po 60000 zaczeły klekotać
5,0
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: LOVATO
przebieg: 194 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
Na początku silnik dostrajał się do gazu, ale po 2 tys. km jest ok.
4,8
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: BRC
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
na wolnych obrotach jak jest gorący silnik czasami przerywa na 1 cylindrze, tego problemu nie ma benzynie, ale ogólnie jest OK
4,5
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 322 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
nie zauważyłem żadnej rożnicy, osiągi auta nie różnią się od siebie. A spalanie na poziomie 14-15 litrów sprawia że pokonanie trasy 500 km to koszt tylko 21 zł/osobe przy 7 osobach w aucie
4,5
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Przy przeglądzie 1-2 razy rocznie jest OK. Po 60000km była wymiana wtryskiwaczy (bezpłatnie, bo gwarancja 5 lat) oraz reduktora (też praktycznie bez kosztów).
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 278 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zimą późno przełaczał, ale wystarczy na chwilę zjechać na pobocze i przełączy.
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 123 tys. km
użytkowana przez: 184 tys. km
Doskonale, problem jest już z samą instalacją 2xwymiana reduktora, i teraz kłopoty z wiązką elektryczną sterownika.
4,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 AWD 215KM 158kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Reduktor Shark- listwa wtryskowa Valtec Na chwile obecna bardzo ładnie pracuje na tej instalacji po przejechaniu około 3 km automatycznie przeżycia na gaz a testuje ja przy mrozach -18 Polecam
Chrysler Town & Country