Auto prawie od nowści (5 tys km) jest eksploatowane na instalacji sekwencyjnej BRC i jak dotąd sprawuje sie świetnie. Jeżdze na serwis gazowy raz na 30-45 tyś km w zasadzie profilaktycznie (sam wym. filtry) ponieważ instalacja nie wymaga żadnych regulaji. Jedyna regulacja jaka miała miejsce przy ok 200ooo km przy okazji wymiany parownika (miała być sama membrana ale po poczytaniu w necie wymieniono cały parownik). Auto pali mi w trasie przy dość dynamicznej jeżdzie ok 10 litrów na 100 km ale bez problemu może spalic ok 8 a jak się postaram to i 12 (maksymalne zużycie przy jezdzie 150-170 non stop). Silnik po 240ooo jest w stanie idealnym praktycznie przy normalnej jezdzie nie ma potrzeby dolewek oleju a auto tak jak na początku bezproblemowo na gazie śmiga do 190 km/h.
5,0
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0005*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
240 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Nazwa instalacji:
BRC SEQUENT 24
Właściciel instalacji:
CZAKRAM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Lacetti Kombi 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW 2004-2008