Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5 E60

Podsumowanie 51 opinii Filtruj
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
46 opinii
Powyżej 20%
5 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
39 opinii
2-3 razy rocznie
9 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
3 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
47 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
4 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
45 opinii
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
Bardzo źle
2 opinie

Opinie lpg BMW Seria 5 E60 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (51)

5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 117 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja Lovato Easy Fast , precyzyjna i ekonomiczna , bardzo czule pracuje co jest niezwykle przyjemne . Serwis co 15 tyś km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 165 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja bardzo dobrze współgra z silnikiem 2.0. Przez cały okres użytkowania nie miałem z nią problemów. Jestem zdania że BRC ma bardzo wytrzymałe podzespoły. Solidny włoski wyrób polecam.
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 192KM 141kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 541 tys. km
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 523i 177KM 130kW
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Gaz bardzo dobrej marki jak również wtryskiwacze przejechane już jednak sporo kilometrów, główny minus olej pali na potęgę (nie do zaakceptowania) różnicy żadnej, włącza się naprawdę zaskakująco szybko.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 4.4 545i 333KM 245kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 174 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Polecam stag 300 premium + wtryski barracuda. 40l gazu wystarcza od 80km przy butowaniu do 360km w trasie.
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 195 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Silnik Ekonomiczny i regularnie serwisowany zarówno przed założeniem instalacji jak i po założeniu , wszystko regulowane na bieżącą i wymieniane , instalacja bardzo płynna bez zastrzeżeń .
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 258KM 190kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 183 tys. km
użytkowana przez: 72 tys. km
Do dużych silników moim zdaniem tylko i wyłącznie BRC Sequent P&D, u mnie z 3 litrowym silnikiem w BMW radzi sobie znakomicie. Oszczędności z jazdy są rewelacyjne auto świetnie chodzi. Nieodczuwalne spadki mocy a do tego bardzo trwała instalacja.
4,5
BMW Seria 5 E60
Touring 530 Xi 258KM 190kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
ostatni silnik w piątce ktory nadaje sie do zwykłego gazu . wtrysk gazu przy kolejnych mof=delach juz za drogo wychodzi
5,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 3.0 530i 231KM 170kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 237 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Podstawa to dobry gazownik i dobrze dobrana instalacja.Oszczędzisz na tym-będziesz płakał i płacił.
4,8
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.5 525i 218KM 160kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 165 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Czasami lekko obroty falują na gazie. Jedyny zarzut to, że miała mieć moja instalacja autoadaptację. Warsztat skasował pieniądze za to lecz niestety auto adaptacja nie działa lub nie została zamontowana!!!
BMW Seria 5 E60